| کد خبر: 254705 |

افزایش پروازها بین ایران و روسیه

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که در دیدار با معاون وزیر حمل و نقل روسیه، بحث افزایش پروازهای طرفین و توسعه همکاری های حوزه هوایی و هوانوردی، هماهنگی در حوزه بررسی سوانح و مشارکت طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که در دیدار با معاون وزیر حمل و نقل روسیه، بحث افزایش پروازهای طرفین و توسعه همکاری های حوزه هوایی و هوانوردی، هماهنگی در حوزه بررسی سوانح و مشارکت طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش در خصوص دیدار با معاون وزیر حمل و نقل روسیه گفت: طی سفر فوق العاده یک روزه به دستور مقام عالی وزارت، با توجه به این که ما طی یک سال و نیم گذشته موضوعات متعددی را در قالب همکاری دو کشور ایران و روسیه داشتیم.

محمدی بخش افزود: مهم ترین موضوع بحث افزایش پروازهای طرفین و توسعه همکاری های حوزه هوایی و هوانوردی، هماهنگی در حوزه بررسی سوانح و مشارکت طرفین بود؛ همچنین استفاده از زیرساخت های آموزشی، مراکز تعمیر و نگهداری که به لطف خداوند در قالب تفاهم نامه ها و قراردادهای دوجانبه بین ایران و روسیه در عالی ترین سطح امضا شد.

مهم ترین دستاورد این گونه سفرها و این سفر آن بود که امروز تمام تأییدیه های ایران در حوزه های هوایی از جمله  استاندارد، بخش های تعمیر و نگهداری، آموزش، دفاتر طراحی و ساخت و تولید محصولات، تمام مورد تأیید سازمان هواپیمایی کشوری روسیه قرار گرفت، به این نحو که می توانیم همه محصولاتمان را در حوزه تعمیر و نگهداری و تعمیر قطعات و تأمین قطعات به صورت مشترک استفاده کنیم و این می تواند آورده خوبی برای دو کشور ایران و روسیه در شرایط تحریم داشته باشد.

محمدی بخش در سفر خود به مسکو در دیدارهای جداگانه با کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه جهت توسعه مناسبات بخش هوایی دو کشور قدردانی کرد و در جلسه ای که با مدیرکمیته بررسی هوایی(MAK) کشورهای مشترک المنافع منطقه (CIS) حضور یافت که طی این جلسه مقرر شد زمینه همکاری های فنی خصوصا بررسی سوانح هوایی و استفاده از زیرساخت ها و تجارب کمیته بررسی سوانح هوایی (MAK) برای استقرار و بهره برداری کارگاه های پیشرفته بررسی سوانح  فراهم شود.

گفتنی است رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نیمه دوم فروردین ماه در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و گفت وگو کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.