| کد خبر: 254312 |

ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز/ تردد روان در آزادراه قزوین-رشت

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود گزارش شده است.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

روشنی افزود: در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی تشریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را  محور قدیم خرم آباد پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد کوهدشت انجام می شود.

محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم  ارجمندوازک بلده،سروآباد  پاوه،سی سخت پادنا، جدید هشتگرد  طالقان، گنجنامه تویسرکان و پونل خلخال اعلام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.