| کد خبر: 254019 |

تا چهارم فروردین ماه؛

19 میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در کشور ثبت شد

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در سطح کشور تا صبح چهارم فروردین خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در سطح کشور تا صبح چهارم فروردین خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  یحیی نقی زاده محجوب بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری استان اصفهان، در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر در کشور تا چهارم فروردین ماه، اظهار داشت: با توجه به لزوم ایجاد سفری ایمن و بانشاط برای گردشگران تاکنون توسط عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان ها نزدیک به ۱۸ هزار مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری کشور انجام شده که از این تعداد ۱۴۱ مورد تشویق و ۱۳۰۰ مورد اخطار و تذکر شامل حال تاسیسات گردشگری در سطح کشور شده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور ادامه داد: گردشگران در طی ایام سفر می توانند با تماس با سامانه ۰۹۶۲۹ تمامی مشکلات خود را با ما در میان گذارند.

نقی زاده اضافه کرد: بدیهی است تمامی این موارد در اسرع وقت رسیدگی می شود و همکارانمان در ستادهای اجرای خدمات سفر، شبانه روزی از طریق این سامانه پاسخگوی نیازهای گردشگران هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.