| کد خبر: 254001 |

کیفیت هوای تهران در پنجمین روز عید برای گروه‌ های حساس ناسالم شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (۵ فروردین) با شاخص ۱۱۳ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

تین نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (۵ فروردین) با شاخص ۱۱۳ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در ۵ فروردین با توجه به کاهش نسبی تندی باد همراه با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته بر میزان غلظت آلاینده ها افزوده می شود و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت. عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود می کند.  

حاکمیت جو نسبتا آرام تا ساعات پایانی شب و افزایش تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.  

طی روز یکشنبه (۶ فروردین) با کاهش تندی باد هم زمان با افزایش ترافیک صبحگاهی بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود. افزایش نسبی تندی باد در طول روز سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.