| کد خبر: 253665 |

تخفیف ۳۰ درصدی بدهی تردد در محدوده طرح ترافیک تا پایان فروردین

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

تین نیوز

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران برای تخفیف عوارض طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهروندانی که بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا خودرو خود را تا پایان فروردین ۱۴۰۲ تسویه کنند مشمول ۳۰ درصد تخفیف خواهند شد.

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا اپلیکیشن تهران من یا سایر درگاه های معتبر که سرویس پرداخت بدهی طرح ترافیک دارند، بدهی تردد خودرو در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا را تسویه و از تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت استفاده کنند.

سعیدیان فر تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پایان فرصت استفاده از تسهیلات مذکور، ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.