| کد خبر: 253547 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

هشدار لغزندگی جاده ها و کاهش دید در جاده های برون شهری استان های پربارش

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام هشدار لغزندگی جاده ها، کاهش دید و کولاک برف در استان های پربارش از رگبار باران، رعدو برق و وزش باد در تهران و بیشتر استان های کشور خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام هشدار لغزندگی جاده ها، کاهش دید و کولاک برف در استان های پربارش از رگبار باران، رعدو برق و وزش باد در تهران و بیشتر استان های کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: امروز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، بوشهر، اصفهان، غرب هرمزگان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب یزد و غرب کرمان پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح نارنجی بارش شدید برای استان های خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان خبر داد و گفت: با توجه به بارش های شدید هموطنان نسبت به لغزندگی جاده ها، کاهش دید و کولاک برف در مناطق کوهستانی توجه داشته باشند و تمهیدات لازم را در این خصوص بیندیشند.

گودرزی توضیح داد: فردا بارش ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی تداوم دارد. چهارشنبه نیز بارش ها در بخش هایی از کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی افزود: چهارشنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می شود و سبب آغاز بارش های جدید در این مناطق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه تا روزهای پایانی هفته برای شمال، بخش هایی از جنوب و مرکز کشور بارندگی تداوم دارد از کاهش دمای ۸ تا ۱۰ درجه ای در استان های ساحلی خزر طی فردا خبر داد.

 به گفته گودرزی، برای دو روز آینده، آب های جنوب کشور و برای سه شنبه و چهارشنبه آب های شمال کشور مواج و متلاطم می شود. تهران برای امروز بعدازظهر رگبار باران، وزش باد و رعد وبرق دارد و ۱۹ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران است.

 

 
 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.