| کد خبر: 253293 |

عضو شورای شهر تهران :

افزایش ۴۰ درصدی بلیت مترو نهایی نشده است

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بهای کرایه مترو در حال بررسی است و هنوز نهایی نشده است.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بهای کرایه مترو در حال بررسی است و هنوز نهایی نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر قائمی عصر دوشنبه در حاشیه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک با اشاره به لایحه افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و بررسی آن در کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگاران گفت: روز گذشته بررسی لایحه کرایه اتوبوس تاکسی و مترو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت اما هنوز میزان افزایش کرایه‌ها به تصویب نرسید است.

وی افزود: قرار بر این شد تا مدل‌های پیشنهادی توسط شهرداری دوباره بررسی شوند و روز شنبه این جلسه ادامه خواهد داشت تا لایحه نهایی و قابلیت ارجاع به صحن را پیدا کند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به میزان افزایش بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: پیشنهاد مترو افزایش حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی بهای بلیت است و برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به صورت پیمایشی بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ میزانی به تصویب نرسیده است ، افزود: اگر بررسی‌های لایحه بودجه به اتمام برسد در دستور کار یکشنبه قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی انتظار درآمد حداقلی دارند و هزینه مصرفی جاری و هزینه پنهان کاهش ارزش سرمایه برای رانندگان باید لحاظ شود و بر همین اساس باید برای رانندگان حتماً تعادل ایجاد شود اما حتماً عدد افزایش بهای مترو و اتوبوس کمتر است .

عضو شورای شهر تهران در خصوص ایجاد تراموا نیز گفت: در برنامه چهارم توسعه و بودجه شهرداری تنها عددی مختصر برای مطالعه تراموا دیده شده و برای احداث آن عددی تعیین نشده است.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.