| کد خبر: 253230 |

وعده رئیس سازمان بنادر و دریانوردی:

◄ بهره برداری از سالن پایانه بین‌ المللی مسافربری دریایی بوشهر؛ اردیبهشت 1403

در مراسم بهره برداری از بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد: بخش تعمیر اساسی سالن پایانه یاد شده نیز تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

تین نیوز

در مراسم بهره برداری از بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، آغاز شد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد: بخش تعمیر اساسی سالن پایانه یاد شده نیز تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز ، بهره برداری از بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر روز جمعه 12 اسفند همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز شد که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم با اعلام اینکه بخش دریایی پایانه بین المللی مسافری دریایی بوشهر با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال و با استانداردهای روز دنیا احداث شده است، گفت: شناورهای هدف پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر دارای طول ۱۵۰ و عمق هفت متر است.

علی اکبر صفایی افزود: بخش تعمیر اساسی سالن پایانه یاد شده نیز اکنون یا سرعت و شتاب خوبی در دست احداث است که پیش بینی شده تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف اصلی از احداث این پایانه بین المللی مسافربری دریایی، رونق و توسعه گردشگری و مسافری دریایی است، عنوان کرد: امید است این پایانه بین المللی پس از اتمام تعمیر اساسی سالن بتواند رونق بخش فعالیت های مسافربری بوشهر در عرصه بین المللی باشد.

صفایی با اشاره به اینکه تسهیل سفرهای دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد، گفت:  انجام ترددهای بین المللی مسافری بین بوشهر و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله مسائلی است که مدنظر قرار دارد تا بتوان خودرو و مسافر را از طریق این بندر جابجا کرد و لازم است بدانیم، عمده بار کشور قطر از طریق بندر دیر، ارسال می شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.