| کد خبر: 253174 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر اعلام کرد؛

نگهداری مستمر از سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه تونل در شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر از نگهداری مستمر ۱۲ دستگاه تونل در ۷ نقطه از شهرستان کوثر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر از نگهداری مستمر ۱۲ دستگاه تونل در ۷ نقطه از شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، جعفر بابائیان در بازدید ازمحور سرچم با بیان اینکه در جهت ایمن سازی محورها راهداران با استفاده از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را در ۱۱ ماهه گذشته لکه گیری انجام داده اند گفت: در مدت یاد شده ۲۷۰ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی شهرستان کوثر خط کشی شده است.

وی با اشاره به اینکه  در ۱۱ ماهه گذشته هزار و۲۰۰ کیلومتر از حریم راههای این شهرستان تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده تصریح کرد: در این مدت ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر پاکسازی کانال های طرفین در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر از تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۲۶۵ کیلومتر ازراه های شنی و خاکی شهرستان کوثر در ۱۱ ماهه گذشته خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده ۲۸۰متر مکعب  شانه و حریم محور های مواصلاتی از زباله های ریخته پاکسازی شده است.

بابائیان با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم راه وساخت و سازهای غیرمجاز ابلاغ ۴۲ مورد اخطار کتبی به متخلفان و جمع آوری ۳۲ عدد تابلوهای غیر مجاز در محورهای مواصلاتی این شهرستان را یادآور شدو اظهار کرد: راهداران در محورهای اردبیل - سرچم و گیوی - آبگرم با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۱۴۰۰ نفر ساعت به صورت دستی سنگ های سست را از ترانشه ها لق گیری کرده اند.

وی تنقیه ، لایروبی و تنظیم بستر ۴۸۰متر مکعب  از پل ها و آبروها به تعداد ۴۵دهانه، پاکسازی ۲۱۵ مورد سطح جاده از آثار تصادف و مواد زائد و لاشه حیوانات، تعمیر ، بازسازی و نصب هزار و۶۰۰ عددتابلو و علائم، تعمیر ، بازسازی و نصب هزار و۱۷۵ شاخه گاردریل در محورهای مواصلاتی، تعمیر و نگهداری و توسعه ۳۲ عدد ازچراغهای چشمک زن و چراغ های پلیسی و نصب بازتاب چشم گربه ای در محور اردبیل - سرچم (داخل تونلهای دوازده گانه) بتعداد هزار و ۶۴۵ عدد را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان کوثر در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثربا اشاره بعه اینکه درجاده های روستایی روستایی ام آباد ، امیرآباد ، بنه خلخال رستم آباد و فیروزآباد به طول ۶ کیلومتر عملیات حمل ، پخش و تسطیح تراشه آسفالت انجام شده ادامه داد: راهداران۲۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه در محور گنجگاه - میانه (نرسیده به روستای گنجگاه) نیز انجام داده اند.

بابائیان اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت راه روستایی شویر و الو و همچنین محور کورائیم به طول ۲۰ کیلومترتوسط راهداران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری  ۵۲۰ از کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده داردافزود: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی ، ۲۱۵کیلومتر راه آسفالته روستایی ، ۱۱۵کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.