| کد خبر: 253015 |

مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری خبر داد؛

پیشنهاد احداث دو بیمارستان تاکستان و بهارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۲

مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پیشنهاد احداث دو بیمارستان تاکستان و بهارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت اجرا توسط سازمان مجری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پیشنهاد احداث دو بیمارستان تاکستان و بهارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت اجرا توسط سازمان مجری خبر داد و گفت: با ابلاغ قانون، سرجمع بیمارستان های در حال احداث توسط سازمان به ۳۳ پروژه خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهناز آقاجانی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دو بیمارستان جدید در استان تهران و قزوین پیشنهاد داده شده است که با ابلاغ قانون بودجه در پایان اسفندماه، برنامه ریزی برای احداث این دو پروژه بیمارستانی توسط سازمان مجری صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه با ابلاغ احداث این دو بیمارستان برای سال ۱۴۰۲ سرجمع بیمارستان های در حال احداث توسط سازمان مجری به ۳۳ پروژه خواهد رسید در بیان جزئیات دو پروژه بیمارستانی توضیح داد: بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل شهرستان بهارستان در استان تهران و توسعه بیمارستان  تاکستان در استان قزوین از ۹۰ به ۱۹۰ تخت از جمله پروژه های بیمارستانی هستند که در سال آتی به سازمان مجری محول می شوند.

آقاجانی افزود: اعتبار بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان بهارستان ۶۳۰ میلیارد تومان است که ۳۷ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ در لایحه بودجه پیش بینی شده است. همچنین کل اعتبار بیمارستان تاکستان ۱۸۰ میلیارد تومان است که در برنامه است تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۱۰ میلیاردتومان به احداث آن تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم با تخصیص هایی که برای این پروژه های بیمارستانی در نظر گرفته می شود این دو پروژه در زمان مقرر تکمیل و تحویل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.