| کد خبر: 253009 |

معاون راهداری استان کرمانشاه:

جاده های کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی آماده می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اصلاح و بهسازی جاده های کرمانشاه در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: اولویت ما ورودی شهرها، راه های اصلی و شریانی است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اصلاح و بهسازی جاده های کرمانشاه در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: اولویت ما ورودی شهرها، راه های اصلی و شریانی است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (کرمانشاه)، علی سلیمی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای برون شهری گفت: بهسازی و آماده سازی محورهای استان را، از ابتدای اسفندماه آغاز کردیم که تا پایان اسفند هم ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود حدود ۸ هزار کیلومتر راه در استان، ادامه داد: اولویت اصلی ما در این طرح، با ورودی شهرها خصوصا شهر کرمانشاه و همچنین مسیرهای اصلی و شریانی پرتردد است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛ چاله پرکنی، لکه گیری و روکش آسفالت را از جمله اقداماتی دانست که در برنامه است و یادآور شد: این طرح را تا هر زمانی که وضعیت راه های استان بهبود یابد، جلو می بریم.

سلیمی با بیان اینکه عملیات بهسازی آسفالت راه های استان محدود به این ایام نیست، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۹۷۱ کیلومتر از راه های استان بهسازی شده، اما در روزهای پایانی سال سرعت بیشتری به خود می گیرد.

وی سپس به سایر اقداماتی که در راه های استان در آستانه ایام نوروز در دست انجام است اشاره کرد و افزود: اگرچه بخش عمده نقاط پر حادثه محورهای استان رفع خطر شده است، اما در نقاط محدودی که داریم گشت های راهداری مستقر شده و به مردم هشدار می دهند.

سلیمی همچنین به بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی اشاره کرد که برای آماده سازی آن ها در آستانه نوروز آغاز شده و اظهار کرد: شست و شوی تابلوها و علائم جاده ای را هم نیز در دستور کار داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مراد 0 0

    به مسئولین بفرمایید که از تقاطع فرودگاه تا نوکان و درب بالایی هوانیروز درست کنن،تمام چاله چولس.