| کد خبر: 252750 |

دادستانی: شرایط فرود هواپیماهای بزرگ در فرودگاه جیرفت فراهم شود

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به ظرفیت های کشاورزی جنوب کرمان بر ضرورت پیش بینی امکانات و فراهم کردن شرایط لازم برای فرود انواع هواپیماهای بزرگ در فرودگاه این شهرستان تاکید کرد.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اشاره به ظرفیت های کشاورزی جنوب کرمان بر ضرورت پیش بینی امکانات و فراهم کردن شرایط لازم برای فرود انواع هواپیماهای بزرگ در فرودگاه این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، افشین صالحی نژاد روز سه شنبه در دیدار مدیر و کارکنان فرودگاه جیرفت گفت: باتوجه به اینکه جنوب استان کرمان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی در کشور مطرح است تمامی مسئولان مرتبط بایستی برای توسعه زیرساخت های لازم در صنعت حمل ونقل جنوب استان به صورت عملی پای کار باشند.

وی به نقش اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت حمل و نقل اثر مستقیمی به عنوان یک فعالیت اقتصادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال می گذارد و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سهم مهمی در تقویت صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی دارد.

رفع تصرف زمین های فرودگاه

دادستان جیرفت همچنین تاکید کرد: موضوع آزادسازی بخشی از زمین های فرودگاه شهرستان که توسط شرکت احیای اراضی زیر سد تصرف شده، در دستور کار دادستانی قرار دارد.

وی بر ضرورت تثبیت مالکیت زمین های فرودگاه شهرستان جیرفت تاکید کرد و ادامه داد: فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم جنوب استان است و رشد و توسعه آن باعث پیشرفت و توسعه منطقه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ضمن تبیین برنامه های دستگاه قضا در جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و رفع تداخلات، اضافه کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم اقدامات لازم را برای حل مشکلات حقوقی و قضایی پیش روی این فرودگاه پیگیری می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.