| کد خبر: 252400 |

در سال جاری؛

۶۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مسکن مهر سراوان تحویل شهرداری شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان از توزیع ۶۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری برای آسفالت برخی معابر خاکی محدوده مسکن مهر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان از توزیع ۶۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری برای آسفالت برخی معابر خاکی محدوده مسکن مهر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، منصور باران زهی از توزیع ۶۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری برای آسفالت برخی معابر خاکی محدوده مسکن مهر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در سراوان بسته شده و هیچ واحد نیمه‌کاره زیر نظر راه و شهرسازی وجود ندارد ولی این کمک در راستای همکاری با شهرداری‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر این سهمیه در سالجاری ۳۳۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت: با توجه به اینکه حدود ۱۶۰ هکتار از مساحت محلات حاشیه این شهر دارای مصوبه ستاد باز آفرینی شهری است در حال حاضر سه پروژه شامل بهسازی محله کهنه قطعه و احداث مدرسه  و خانه بهداشت توسط این اداره در این محلات در حال اجراست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.