| کد خبر: 252141 |

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش برف و باران در بیشتر استان‌ ها / کاهش دما در نوار شمالی و غربی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: این بارش ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: این بارش ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی کشور به تشریح آب و هوا و شرایط جوی کشور برای امروز و روزهای آتی پرداخت و گفت: امروز در نیمه غربی کشور از جمله دامنه های جنوبی البرز، تهران، البرز و قزوین و مناطق جنوبی کشور، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سواحل دریای خزر بارش ها ادامه خواهند داشت که در مناطق غربی و مرتفع به شکل برف و در مناطق گرمسیر به شکل رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: فردا ادامه بارش ها در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سواحل دریای خزر، دامنه ها و ارتفاعات البرز، خراسان های شمالی و رضوی و شمال خراسان جنوبی 

و روز پنجشنبه نیز نوار شمالی و غرب کشور بارش همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: از روز چهارشنبه تا روز جمعه در نوار شمالی و غربی کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می شود که این کاهش دما در شمال غرب و سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

رفیعی گفت: طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور وزش باد قابل توجه را شاهد خواهیم بود و آب های دریای خزر نیز روزهای جهارشنبه و پنجشنبه مواج و متلاطم می شود.

وی ادامه داد: آب های خلیج فارس امروز و روز پنجشنبه مواج پیش بینی می شود و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این موضوع داشته باشند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی تهران امروز گاهی با بارش باران و وزش باد همراه می شود و بیشینه دما ۱۰ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز به ۷ درجه بالای صفر رسید که نسبت به دیروز ۳ درجه افزایش داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.