| کد خبر: 252041 |

◄ بی تفاوتی تیم پشتیبانی اسنپ نسبت به پیاده کردن مسافر در اتوبان

این را نوشتم که بگویم برخورد راننده و فحاشی ها یک طرف، بی تفاوتی تیم پشتیبانی طرف دیگر. دومی به مراتب هولناک تر از اولی است.

تین نیوز

می خواهم یک ماجرای تلخ که دیروز برای یکی از دوستانم در ⁧‫اسنپ‬⁩ پیش آمد را مطرح کنم و امیدوارم این مسئله پیگیری شود.

ماجرا، به بگومگوی یک دختر خبرنگار با راننده اسنپ بر می گردد که نهایتا به فحش های رکیک راننده به او، پیاده کردن اش در اتوبان صدر و هُل دادن او کنارِ بزرگراه ختم شد.

این خانم، سوار اسنپ که می شود، از راننده می خواهد صندلی کنار راننده که زیادی عقب بوده را کمی جلو بکِشد تا راحت تر بتواند عقب بنشیند؛ راننده با تلخی می گوید آخرشه! به گفته این خبرنگار، در مسیر، او از راننده می خواهد صدای موسیقی رپ آزاردهنده ای را که در حال پخش بوده، کمی کم کند. در این هنگام راننده به تندی به او پرخاش می کند و می گوید:«می خوای بهانه بگیری همین جا پیادت می کنم. من حوصله ندارم. از موقعی که سوار ماشین شدی هی بهونه می گیری. اول گفتی صندلی رو درست کن حالا گیر دادی به آهنگ»!

دوستِ ما به او می گوید:«صندلی خیلی عقبه اینو که درست نکردی. منم بهونه ای نگرفتم می گم نمی خوام این آهنگ رو گوش کنم. هزینه رو پرداخت کردم آهنگ رو قطع کن و من رو به مقصد برسون بحثی نداره.» و راننده صداشو بالا می برد و می گوید:«تو معلوم نیست از کجا ناراحتی اومدی سر من خالی کنی»

دوست ما می گوید:«من از جایی ناراحت نیستم می گم آهنگ رو قطعش کن!» که در این لحظه راننده به او می گوید:«من اعصاب ندارم از ماشین می ندازمت بیرون ها!»

‏دوستِ ما هم به تندی به او گفت:«شما حق نداری منو بندازی بیرون!» و راننده از لاین راست با سرعت کشید کنار، ترمز زد و گفت:«گمشو بیرون!»

خبرنگار هم هاج و واج پیاده شد و در ماشین رو کوبید به هم! در این هنگام راننده پیاده شد، دوتا فحش زشت داد و در حالی که پشتِ این خانم بهش بود، و داشت از ماشین دور می شد، اومد هُل اش داد و چند فحشِ خیلی زشت داد و برگشت نشست تو ماشین و سفر رو کنسل کرد و رفت!

دوست ما تا چند دقیقه از ترس می لرزیده و نمی دانسته وسط اتوبان چکار کند. با پشتیبانی اسنپ تماس می گیرد و بعد از حدود ۲۰ دقیقه معطلی که وصل می شود، ماجرا را تعریف می کند. فکر می کنید واکنش کارشناس چه بود؟:«ممنون که شکایت رو اعلام کردین هزینه سفر به شما عودت داده می شه!»

دوست ما به او می گوید:«موضوع من پول نیست، این برخورده، این فحاشی هاست، وسط اتوبان پیاده کردنه، هُل دادنه.»

‏ناامید از این گفت و گو و پس از این که ماشینی هم حتی جایگزین نمی شود، شارژِ پولیِ این دوستِ ما تمام می شود و تماس قطع می شود. و اکنون که ۲۴ ساعت از ماجرا می گذرد.

نه دیگر تماسی از اسنپ گرفته می شود، نه برای کسی مهم بوده که آن دختر وسط اتوبان چه کرده، نه کسی عذرخواهی می کند، نه هیچ به هیچ!

‏این را نوشتم که بگویم برخورد راننده و فحاشی ها یک طرف، بی تفاوتی تیم پشتیبانی طرف دیگر. دومی به مراتب هولناک تر از اولی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهرام امیری خواه 2 0

    تقصیر خودت بوده به راننده گیر دادی هی میگی این کارو بکن اون کارو بکن نوکرت که نیست. درضمن ماشین خودشه. باید با ملایمت باهاش رفتار میکردی شاید شانسی بود. اینروزا مردم حتی خود تو تم مشکلات جامعه ودولت بیکفایت واعصاب خوردی دارن که این که تعریف کردی هیچه هیچ میفهمی هیچ.