| کد خبر: 251980 |

بهره‌برداری از ۳۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری ۳۱ پروژه با صرف ۱.۵۸۹ میلیارد ریال اعتبار در این اداره کل طی ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری ۳۱ پروژه با صرف ۱.۵۸۹ میلیارد ریال اعتبار در این اداره کل طی ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، محمد مشتری گفت: احداث و آسفالت محور کلاین - سلولی به طول ۲.۵ کیلومتر، احداث و آسفالت محور قلعه محمدی - جعفرآباد - حسن آباد به طول ۴.۵ کیلومتر، روشنایی محور روستای تاتار به طول ۰.۵ کیلومتر، روکش آسفالت محور بجنورد - شیروان به طول ۱۱ کیلومتر و احداث پل اخلی دنگل و پل اله وردی خان در شهرستان بجنورد در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی احداث و آسفالت محور ایستگاه راه آهن - جاجرم (۱.۲ کیلومتر) و آسفالت محور چپه (۱.۸ کیلومتر) در شهرستان جاجرم را از دیگر پروژه هایی دانست که در دهه فجر افتتاح می شود و افزود: احداث و آسفالت محور کلاته شور - قراجه رباط به طول ۳ کیلومتر در شهرستان جاجرم و اجرای عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی شهرستان جاجرم - اسفراین به طول ۳۰ کیلومتر  نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح آسفالت راه روستایی جنجال آباد (۴.۳ کیلومتر) در شهرستان فاروج و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان های شیروان و فاروج به طول ۷.۵ کیلومتر در این ایام اظهارکرد: همچنین روکش راه های روستایی به طول ۵.۶ کیلومتر، اصلاح نقطه پرتصادف و اصلاح دوربرگردان رضاآباد به طول یک کیلومتر و ماسه آسفالت محور شیروان - اوغاز به طول ۷ کیلومتر در شهرستان شیروان افتتاح می شود.

به گفته این مسئول، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی محمدرضا دهک زاده آزاد و  آسفالت محورهای سارکانلو (۱.۶ کیلومتر)، حصارباغی (۲ کیلومتر)، حسن آباد - اردوغان (۱.۵ کیلومتر)، گراتی - ابری تپه - قاسم خان (۱.۴ کیلومتر) در شهرستان اسفراین از دیگر پروژه هایی هستند که در این ایام به بهره برداری می رسد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی همچنین به بهره برداری از ۴ دستگاه روشنایی نقطه ای در سطح استان اشاره و تصریح کرد: آسفالت محور چشمه قربان شادی به طول۰.۷ کیلومتر، اجرای ماسه آسفالت(رگلاژی) محور پیش قلعه - غلامان (محدوده باران آباد) به طول ۳.۲ کیلومتر، دیوار ساحلی شیرآباد به طول۱۳۰ متر و پل محور خرتوت - یموق در شهرستان مانه و سملقان افتتاح می شود.

مشتری، بهره برداری از دوغاب قیری به منظور آب بندی ترک ها در محور بجنورد - اسفراین به طول ۴ کیلومتر را از دیگر پروژه هایی دانست که در این ایام به بهره برداری می رسد و ادامه داد: افتتاح ساختمان مرکزی گرمه، دیوار ساحلی یکه سعود به طول ۶۵ متر در شهرستان راز و جرگلان و درزگیری و لکه گیری محور فاروج - شیروان به طول ۳۰ کیلومتر از جمله پروژه های دیگری است که در این ایام به بهره برداری می رسد.  

وی گفت: بهسازی و روکش ۷ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی و نصب و راه اندازی ۱۰ سامانه ثبت تخلف نیز در خراسان شمالی نیز در دهه فجر افتتاح می شود.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.