| کد خبر: 251320 |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

راه ارتباطی ۸۴۳ روستای کردستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: راه ارتباطی ۸۴۳ روستا در استان توسط عوامل راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر فقط راه مواصلاتی هفت روستا مسدود است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: راه ارتباطی ۸۴۳ روستا در استان توسط عوامل راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر فقط راه مواصلاتی هفت روستا مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی اظهار کرد: در اثر بارش برف و کولاک که اول هفته جاری استان را در برگرفت راه ارتباطی ۸۵۰ روستای استان مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری این تعداد به هفت مورد در شهرستان کامیاران کاهش یافت.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری با تمام توان در حال بازگشایی راه های روستایی هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۱۱۳ کیلومتر برف روبی انجام شده که هزار و ۸۵۵ کیلومتر آن محورهای شریانی بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: در این محورها ۱۱۴ نفر نیرو و ۷۳ دستگاه ماشین آلات درگیر برف روبی بودند و هشت خودروی گرفتار در برف نیز رهاسازی شد، ضمن اینکه ۷۶۱۴ تن شن و نمک در این محورها مصرف شد.

حسنی به برف روبی محورهای غیرشریانی استان نیز اشاره و اضافه کرد: در این محورها نیز ۱۵۲ نفر از عوامل راهداری با بهره گیری از ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات،۲ هزار و ۲۵۸ کیلومتر برف روبی انجام دادند، ۶۷ تن شن و نمک در این محورها مصرف شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.