| کد خبر: 251158 |

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

غیر فعال شدن جایگاه های CNG در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف ۲۵ میلیون مترمکعبی گاز در استان، گفت: با تعطیلی صنایع و ادارات و سازمان ها و... موفق به کاهش یک میلیون مترمکعبی مصرف شدیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف ۲۵ میلیون مترمکعبی گاز در استان، گفت: با تعطیلی صنایع و ادارات و سازمان ها و... موفق به کاهش یک میلیون مترمکعبی مصرف شدیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف ۲۵ میلیون مترمکعبی گاز در استان، گفت: با تعطیلی صنایع و ادارات و سازمان ها و... موفق به کاهش یک میلیون مترمکعبی مصرف شدیم.

عیسی جمال نیکویی، با اشاره به وضعیت مصرف گاز در استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز داشتیم.

وی بیش از ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب مصرف گاز را در بخش خانگی دانست و افزود: با تعطیلی صنایع استان و بخشی از واحدهای تجاری و تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و سازمان ها و بانک ها و... موفق به کاهش یک میلیون مترمکعبی مصرف گاز شدیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به تداوم شدت سرمای هوا در روزهای آتی، عنوان کرد: این سرما سراسری بوده و شبکه گاز کشور را دچار تلاطم کرده و لذا احتمالا محدودیت صنایع ادامه دارد.

جمال نیکویی، افزایش مصارف خانگی را نگران کننده دانست و بیان کرد: اگر مصرف همچنان بالا باشد، شبکه از دست می رود و لذا مردم با کاهش دمای خانه ها و پوشیدن لباس گرم و خاموش کردن وسائل گرمایشی غیر ضروری در مدیریت مصرف گاز کمک کنند تا گرما را به خانوارهای انتهای شبکه برسانیم و همچنین صنایع را به چرخه تولید باز گردانیم.

وی همچنین به محدودیت فعالیت جایگاه های سی.ان.جی اشاره کرد و متذکر شد: روز گذشته به خاطر مشکلاتی که در تولید و تامین گاز پیش آمد، همه جایگاه های استان را از مدار خارج کردیم و موفق شدیم یک میلیون مترمکعب گاز را به شبکه اضافه کنیم؛ درباره فعالیت جایگاه ها با توجه به وضعیت مصرف گاز تصمیم گیری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی آقا علی پور 0 0

    چرا فقط استان گیلان باید جایگاه سی ان جی تعطیل باشه چرا استان‌های همجوار مثل قزوین وکرج و تهران همچین برنامه ای ندارند ، متاسفانه فقط برای آمارهای آقایون باید مردم آسیب ببینند...