| کد خبر: 250949 |

تأثیر توسعه ناوگان ملکی حمل‌ و نقل توکا بر حمل‌ و نقل فولاد مبارکه بی‌ بدیل است

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت حمل‌ و نقل توکا گفت: طبق آمار ارائه شده حدود 52 درصد مواد اولیه و 87 درصد محصولات فولاد مبارکه از طریق جاده حمل می شود.

تین نیوز

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت حمل‌ و نقل توکا گفت: طبق آمار ارائه شده حدود 52 درصد مواد اولیه و 87 درصد محصولات فولاد مبارکه از طریق جاده حمل می شود.

به گزارش تین نیوز، رحیم خلقی در مراسم افتتاح انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه (گمرک غدیر) و برخی پروژه‌ های حمل‌ و نقلی شرکت حمل‌ و نقل توکا، افزود: نوسان کرایه حمل و عدم استقبال حمل از برخی مبادی از جمله معضلات اساسی در حمل محصولات شرکت محسوب می شود و به عنوان گلوگاه حمل جاده ای مواد اولیه و محصولات فولاد مبارکه شناسایی شده است.

وی عنوان کرد: به همین دلیل مقرر شد شرکت حمل و نقل توکا با توسعه ناوگان خود برای رفع این گلوگاه اقدام کند و با عنایت به حمایت های همه جانبه مدیریت عالی شرکت فولاد مبارکه از توسعه ناوگان حمل و نقل جاده ای و ریلی ، شرکت حمل ونقل توکا با بودجه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان جهت توسعه ناوگان خود اقدام کرد تا با ظرفیت کامل تری وظیفه خود را در زمینه حمل محصولات فولاد مبارکه انجام دهد.

او گفت: در واقع کامیون های ملکی شرکت حمل و نقل توکا به عنوان ابزاری در جهت رفع معضلات حمل و نقلی و همچنین خط شکن در برخی مسیرها و مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت حمل‌ و نقل توکا ادامه داد: همچنین در راستای توسعه کسب و کار حمل و نقل در منطقه، این شرکت از ظرفیت حمل و نقل شهرستان مبارکه در راستای اهداف حمل جاده ای فولاد مبارکه استفاده می کند.

گفتنی است در مراسم افتتاح انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه (گمرک غدیر) و برخی پروژه‌ های حمل‌ و نقلی شرکت حمل‌ و نقل توکا که در تاریخ 11 دی ماه برگزار شد، از کارمندان و رانندگان نمونه شرکت حمل و نقل توکا به مناسبت گرامیداشت سالروز حمل و نقل قدردانی شد و در بخش دیگری از این مراسم با حضور مدعوین از لباس فرم مزین به سردوشی رانندگان و طرح باشگاه رانندگان شرکت حمل ونقل توکا رونمایی گردید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.