| کد خبر: 250825 |

شرکت اتوبوسرانی اصفهان ۴۰۰ راننده پایه یک استخدام می کند

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به ضرورت و فوریت تکمیل ناوگان حمل ونقل شهری، اتوبوسرانی اصفهان در نظر دارد تعداد ۴۰۰ نفر راننده پایه یک استخدام کند.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به ضرورت و فوریت تکمیل ناوگان حمل ونقل شهری، اتوبوسرانی اصفهان در نظر دارد تعداد ۴۰۰ نفر راننده پایه یک استخدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی گفت: شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در نظر دارد جهت جذب 400 راننده پایه یک درون شهری (اتوبوس) اقدام کند. او با اشاره به شرایط جذب رانندگان اتوبوس تصریح کرد: از جمله این شرایط برخورداری از حداکثر ۴۲ سال سن، برخورداری از گواهینامه پایه یک و حداقل دو سال سابقه ناوبری اتوبوس، سکونت در شهر اصفهان و شهرهای اطراف و شرایط سالم جسمانی (طب کار) است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه افراد متأهل در اولویت جذب قرار دارند، اظهار کرد: رانندگان اخراجی شرکت اتوبوسرانی تأیید صلاحیت نمی شوند و همچنین رانندگان بخش خصوصی در صورت ارائه رضایت نامه از شرکت متبوع جهت گزینش پذیرفته خواهند شد. به گفته او، نیروهایی که به هر علت ترک کار کرده اند مشروط به تأیید حراست و پس از تسویه حساب از شرکت اتوبوسرانی می توانند در فرآیند گزینش شرکت کنند.

روحانی در خصوص مدارک لازم جهت استخدام بیان کرد: دارا بودن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت، اصل و کپی گواهینامه پایه یک، پر کردن فرم خلاصه اطلاعات شخصی (دریافت فرم از امور اداری و کارگزینی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان) و دو قطعه عکس 3 در 4 جهت مراجعه الزامی است و لازم است تمام مدارک در یک پوشه آبی رنگ فنردار قرار داده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.