| کد خبر: 250688 |

آزادراه زنجان- قزوین در نیم سال نخست سال ۱۴۰۲ احیا می‌ شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان زنجان بر لزوم احیای آزادراه زنجان - قزوین با عملیات روکش آسفالت تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بر لزوم احیای آزادراه زنجان - قزوین با عملیات روکش آسفالت تاکید کرد و گفت: با اخذ مجوز برگزاری مناقصه ۲۵۰ میلیارد تومانی و انتخاب پیمانکار فنی و متخصص، در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ دیگر وضعیت فعلی را شاهد نمی شویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر قزوینیان ، در بازدید از پایانه بار صبا، در جلسه پرسش و پاسخ رانندگان حوزه کالا که در سالن «اعلام بار» پایانه صبا برگزار شد، شرکت کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در پاسخ به مطالبات رانندگان در خصوص وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - قزوین عنوان کرد: این مطالبه منطقی است و از زمانی که عهده دار سمت مدیرکلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان (حدود ۷ماه قبل) شده ام، موضوع بهسازی این راه را پیگیری کرده ام.

قزوینیان با اشاره به پیگیری های نماینده های مجلس استان زنجان و استان های آذربایجان شرقی و غربی و تقاضا برای احیای آزادراه زنجان - قزوین از وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: با پیگیری ها مجوز برگزاری مناقصه ۲۵۰ میلیارد تومان اخذ و در این راستا نیز اقدامات لازم را انجام و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب شد. در حال حاضر حوالی هیدج، کارخانه آسفالت توسط پیمانکار ایجاد شده و با اجرای پروژه مربوطه تصور نمی کنم حدود ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ آزادراه زنجان - قزوین به شکل فعلی باقی بماند و قطعا عملیات روکش آسفالت اجرایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در رابطه با مشکلات تامین لاستیک ، روغن و سوخت با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن راهکارهایی از سوی مسئولان نظیر سوبسید و در نظر گرفتن اضافه سوخت خطاب به رانندگان گفت: این مسئله باید در سطح ملی بررسی و حل شود، البته مسئولان در زمینه سوخت گازوئیل قول هایی داده اند و وظیفه ما نیز انعکاس مطالبات رانندگان به مسئولان رده بالا است و تا جایی که قوانین و دستورالعمل ها اجازه می دهد سعی داریم، مشکلات شرکت های حمل و نقل را با همراهی و همدلی مرتفع کنیم.

«نبود امکانات رفاهی در مسیرهای تردد راننده های حمل و نقل »، «اخذ عوارض»، «کرایه های حمل و نقل»، «مسائل امنیتی»، «تفاوت در میزان پرداختی های بیمه» و غیره از جمله سؤالات و دغدغه های رانندگان حوزه حمل و نقل بود که مطرح شد و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز به آن ها قول مساعد داد تا دغدغه های آن ها را موشکافانه مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

لازم به ذکر است در این جلسه، علی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره کل، کرمی، رئیس اداره کالا، مهدی خان احمدی، رئیس انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای زنجان و مدیران عامل شرکت های حمل و نقل حضور داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.