| کد خبر: 250167 |

◄ پاسخ مدیران بخش هوایی به خبرنگاران/ خبر خوش سیدی برای مراقبان پرواز

مدیران بخش هوایی در یک نشست خبری در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، فعالیت های حوزه خود را تشریح کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

تین نیوز

مدیران بخش هوایی در یک نشست خبری  در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، فعالیت های حوزه خود را تشریح کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش تین نیوز، در نشست خبری که روز دوشنبه ۲۸ اذرماه در مصلای تهران و در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل برگزار شد، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، حمیدرضا سیدی رئیس شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سعید چلندری رئیس شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و شمس الدین فرزادی پور مدیر عامل ایران ایر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

سعید چلندری در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر درخواست چین برای استقرار واحد گردشگری در فرودگاه امام و اینکه آیا این درخواست همچنان برقرار است یا خیر؟ پاسخ داد: طرح مورد نظر، طرح اتاق بازرگانی با محوریت وزارت خارجه است.  مذاکراتی با شرکت لهستانی و شرکت چینی داشتیم ولی باید با محوریت وزارت امورخارجه انجام بشود و هنوز درخواست رسمی برای استقرار از ما نداشتند وقتی درخواست کنند آمادگی داریم شرایط را برای حضور آتها فراهم کنیم.

 در ادامه از حمیدرضا سیدی در خصوص نارضایتی کارکنان مراقبت پرواز از کار زیاد و درآمد اندک پرسیدیم و اینکه آیا برنامه ای برای رفع این مسئله دارید؟  که در پاسخ گفت:این موضوع در چند بخش است، بخش عمده بخش تجهیزات کاری ایشان است که محدودیتی نداریم و هر آنچه نیاز باشد فراهم می کنیم که محیط کاری مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: از لحاظ حقوق و مزایا و رفاه شخصی اگر مدنظر باشد تابع قانون خدمات کشوری هستیم و به شخصه ما نمی توانیم خارج از قانون اقدامی انجام دهیم.

 او عنوان کرد: سال 95 در مجلس قانونی تصویب شد که شرکت فرودگاه ها از این قانون در جهت تغییر آیین نامه های استخدامی و مالیاتی استفاده کند.  این قانون از سال 95 اجرا نشده بود تا چند ماه پیش که اساسنامه جدید شرکت تعریف شد و براساس اساسنامه آیین نامه های استخدامی و مالی و مالیاتی، بخشی از این مشکلات همکاران را می توانیم در قالب این آیین نامه ها مرتفع کنیم و این کار انجام دادیم،

سیدی تاکید کرد: آیین نامه ها تنظیم شده و به مجمع شرکت فرودگاه ها ارسال شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های این آیین نامه ها برای کمک های رفاهی به همکارانمان استفاده کنیم.

 وی افزود: امیدوارم این اتفاق تا پایان سال یا نهایتا اوایل سال آینده رقم بخورد.

خبرنگار تین نیوز از شمس الدین فرزادی پور در موضوع صندوق بازنشستگی هما پرسید که آیا قرار است این صندوق در صندوق بازنشستگی کشوری ادغام شود؟ 

مدیرعامل ایران ایر در پاسخ گفت: بحث صندوق بازنشسته ها در واقع انتقال صندوق بازنشسته های هما به سازمان بازنشستگی کشور است و این رویه از ابتدای سال کلید خورده و تامین در این 8 ماه عمدتا به عهده دولت و صندوق بازنشستگی بوده است اما در آن بخش هایی که با ما ارتباط دارند انشالله ارتباط برقرار خواهد بود.

این نشست خبری  روز چهارشنبه ۲۸ آذر در مصلای تهران و در کنار نمایشگاه حمل و نقل برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.