| کد خبر: 250166 |

در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل صورت گرفت:

◄ نشست خبری مدیران حوزه هوایی با خبرنگاران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به تایید همه کارشناسان، امسال بخش نمایشگاه هوایی کیش با توجه به حضور بخش فضایی و هوایی و شرکت های دانش بنیان و ارائه توانمندی ها در حوزه تعمیر و نگه داری، خدمات، بخش های بدون سرنشین، بالگردی و حوزه های دانشگاهی یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین نمایشگاه های حال حاضر بوده است.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به تایید همه کارشناسان، امسال بخش نمایشگاه هوایی کیش با توجه به حضور بخش فضایی و هوایی و شرکت های دانش بنیان و ارائه توانمندی ها در حوزه تعمیر و نگهداری، خدمات، بخش های بدون سرنشین، بالگردی و حوزه های دانشگاهی یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین نمایشگاه های حال حاضر بوده است.

 به گزارش تین نیوز، مدیران بخش هوایی، محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی، حمیدرضا سیدی رئیس شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل ایران ایر و سعید چلندری رئیس شرکت  شهر فرودگاهی امام خمینی در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 محمدی بخش در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر داخلی سازی هواپیما و اینکه می دانیم بعضی از اجزای هواپیما در اختیار چند کشور خاص هست آیا با این وجود این برنامه در دست اجرا هست یا خیر؟ پاسخ داد: ساخت هواپیما موضوع جدی و مطالبه جدی رئیس جمهور است و ما باید به همه زیرساخت های لازم دست پیدا کنیم.

وی اشاره کرد: در این خصوص تقسیم کار شده و مشخصا معلوم است که هر بخش چه فعالیتی را انجام دهد و با توجه به شرایط تحریم که داریم، به محدودیت ها هم توجه می کنیم به خصوص در حوزه موتور که من فکر می کنم مشخصا مورد توجه شما بود ما باید توجه جدی انجام دهیم.

خبرنگار تین نیوز در خصوص نمایشگاه هوایی ، نبود نمایش هوایی (ایرشو)، همزمانی آن با جام جهانی قطر و افت نمایشگاه کیش پرسید و محمدی بخش پاسخ داد: بحث ایرشو و نمایشگاه هوایی دو مقوله جدا از هم هستند، ایرشو بخشی از نمایشگاه هوایی است.

او عنوان کرد: اتفاقا برخلاف نظر شما و به تایید همه کارشناسان، امسال بخش نمایشگاه هوایی کیش با توجه به حضور بخش فضایی و هوایی و شرکت های دانش بنیان و ارائه توانمندی ها در حوزه تعمیر و نگه داری، خدمات، بخش های بدون سرنشین، بالگردی و حوزه های دانشگاهی یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین نمایشگاه های حال حاضر بوده است.

وی ابراز کرد: اینکه ما زمان برنامه را جابجا و به دی ماه یا بهمن ماه موکول کنیم که جام جهانی تمام شده باشد، به نظر من خیلی به صلاح نیست.

وی تاکید کرد: ایرشو بخشی از نمایشگاه بوده است که بخشی توسط شرکت های خارجی و بخشی توسط شرکت های داخلی اجرا می شده است و تمایلی از سمت شرکت های خارجی نبود.

وی افزود: ما هم اصراری نداشتیم که ایرشو اجرا شود اما پروازهای نمایشی پیش‌تر در عالیترین سطح برگزار شده است.

به گفته او،  هم در 29 فروردین و هم در 31 شهریور رژه هوایی نیروهای مسلح را داریم که عمدتا ایرشو بخش دفاعی مملکت است و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی نمایش داده می شود.

گفتنی است ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذر در محل مصلای تهران برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.