| کد خبر: 250148 |

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل ونقل:

◄ هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.

تین نیوز

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.

به گزارش تین نیوز ، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی گفت: اصحاب رسانه به حق همراهان خوبی در در انجام ماموریت های ما بوده اند.

فرزادی پور با تبریک هفته حمل و نقل افزود: تا این مدت از سال سه رویداد مهم در حوزه نقل و انتقال مسافر رخ داده است که دو تای آنها بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: انتقال حجاج مبحث مهمی بود که در شرایطی که خیلی ها انتظار نداشتند با این کیفیت انجام شود این مهم اتفاق افتاد و دیگری رکورد ویژه پروازهای عتبات عالیات بود که با کمترین تنش عملیاتی انجام شد.

مدیرعامل شرکت هما به ۱۵۵ پرواز جام جهانی در راستای مشتاقان دیدار این رقابت اشاره کرد و تشریح کرد: حجم کار بسیار زیاد بود که با همراهی همکاران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت فرودگاهی امام خمینی و سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها به شایستگی انجام شد.

وی تصریح کرد: ما در شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی یک هدف بیشتر نداریم و آن ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است و تا زمانی که به این مهم دست پیدا نکنیم فعالیت را ادامه میدهیم.

فرزادی پور با اشاره به اینکه لبخند رضایت مشتری مهمترین موضوعی است که به دنبال آن هستیم گفت: در تحول سیستم رسانه و وب سایت هما علاوه بر تسهیل فروش و خدمات اطلاع رسانی جامع در حوزه سفر هوایی، درصددیم دو امکان sky gift ویژه مشتریان پرتردد و sky kid ویژه مسافران خردسال را ایجاد کنیم.

وی تکمیل کرد: ارائه خدمات به نحو شایسته برای ما اهمیت دارد و مبحثی که مغفول مانده است نقل و انتقال بیماران از نقاط مختلف به مراکز درمانی است که امیدواریم بستر آن به زودی فراهم شود تا بیماران در شرایط درست و شایسته به مراکز درمانی معتبر منتقل شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.