در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی قم مطرح شد؛
برگزاری با شکوه برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: برای معرفی تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی، نیازمند پیوست رسانه ای هستیم و در این راستا استفاده از ابزار نوین ارتباطی در اولویت است.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: برای معرفی تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی، نیازمند پیوست رسانه ای هستیم و در این راستا استفاده از ابزار نوین ارتباطی در اولویت است.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، مهدی رحیمی راد رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته حمل و نقل، جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها و به منظور هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای اجرای برنامه های ابلاغی ستاد وزارت خانه متبوع برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه، دستورالعمل و برنامه ابلاغی گرامیداشت هفته حمل و نقل مرور و بازخوانی و به بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی تاکید شد.
رحیمی راد توضیح داد: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه قرار بگیرد و برای این امر باید از ظرفیت های نوین ارتباطی استفاده کرد.
به گفته رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، استفاده از ابزار و قالب نوین نظیر تیزر، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و موشن گرافی می تواند، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش و کارا به اطلاع عموم برساند.
رحیمی راد تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل بستر فضای مجازی و استفاده از پیام رسان ها و پلتفرم ها که عموماً هزینه ای هم برای دستگاه ها ندارد به شکل ویژه بهره برد و مهم تر این که رویکرد کنش گرا و فعالانه اتخاذ کرد.
وی به اهمیت حضور فیزیکی، در دسترس بودن و مردمی بودن روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حضور فیزیکی مدیران کل دستگاه ها، مدیران روابط عمومی های دستگاه ها نیز برای ارتباط دو سویه، چهره به چهره و تبیین محور برنامه ریزی داشته باشند.
رحیمی راد به حضور در محل نماز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور در بین مردم و نمازگزاران و پاسخ حضوری و چهره به چهره به سوالات آنان ایجاد باور، اعتماد و امید می کند که از نشانه های حکمرانی خوب و روابط عمومی موفق است.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان کرد: پیش از شروع، حین و بعد از اتمام پروژه های عمرانی توجه به پیوست های رسانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که روابط عمومی دستگاه ها در این زمینه و با هدف انعکاس تلاش های همکاران خود و عملکرد دستگاه متبوع نقش اساسی و بسزایی دارند.
گفتنی است شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی راه و شهرسازی استان متشکل از مدیران روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، پلیس راه، راه آهن و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.