| کد خبر: 249022 |

TBM تونل غربی خط ۲ متروی اصفهان به ایستگاه شاهد می‌رسد

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: مهرماه امسال TBM تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه شاهد عبور کرد و TBM تونل غربی نیز حدفاصل ایستگاه لاله تا ایستگاه شاهد در حال حفاری است و تا سه ماه آینده وارد ایستگاه شاهد می شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: مهرماه امسال tbm تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه شاهد عبور کرد و TBM تونل غربی نیز حدفاصل ایستگاه لاله تا ایستگاه شاهد در حال حفاری است و تا سه ماه آینده وارد ایستگاه شاهد می شود.

به گزارش تین نیوز ، سیدمحسن واعظی فر در خصوص پیشرفت ایستگاه های خط دو متروی اصفهان ، اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۶ ایستگاه اولویت اول خط دو متروی اصفهان ۱۵ ایستگاه در حال تکمیل است و کار به حد مطلوب پیش می رود.

وی در خصوص روند فعالیت دستگاه حفار مکانیزه (TBM) و سگمنت گذاری ها، افزود: TBM های خط دو متروی اصفهان زیر زمین از دو طرف در حال حرکت است و همزمان سگمنت گذاری ها انجام و تونل ها حفاری می شود، بر این اساس چنانچه با مشکل خاصی مواجه نشویم تا حدود دو ماه آینده TBM جبهه غربی به ایستگاه خلجا می رسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مهرماه امسال TBM تونل شرقی جبهه شمالی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه شاهد عبور کرد و TBM تونل غربی حدفاصل ایستگاه لاله تا ایستگاه شاهد در حال حفاری است و تا سه ماه آینده وارد ایستگاه شاهد می شود.

وی خاطرنشان کرد: TBM تونل شرقی جبهه شمالی که وارد ایستگاه شاهد شده است، توسط پیمانکار در حال  اورهال  و تعویض ابزارهای لازم است تا برای حرکت به سمت ایستگاه طوقچی آماده شود، لذا امیدواریم بتوانیم طبق برنامه خط دو مترو را به سرانجام برسانیم.

واعظی فر با اشاره به ایستگاه های خط دو متروی اصفهان، ادامه داد: این خط از شمال شرق اصفهان از ایستگاه دارک آغاز شده است و با گذر از ایستگاه های حرم زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی، لاله، شاهد، طوقچی، ابن سینا، امام علی (ع)، حافظ، آمادگاه، امام حسین (ع)، خلجا، چهارسو، شهید خرازی، کهندژ، جاوان، صمدیه، رهنان، پیام نور، ماربین و شمس به ایستگاه خمینی شهر می رسد.

وی افزود: برای احداث ۱۶ ایستگاه اولویت نخست خط دو متروی اصفهان، برنامه ریزی به گونه ای انجام شده است تا هر ایستگاه به نحوی احداث شود که در زمان رسیدن تی بی ام، نیاز به سگمنت گذاری نباشد؛ این برنامه تاکنون در ایستگاه های این خط به خوبی پیش رفته و محقق شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیدوار 2 0

    بسیار عالی، ایستگاه حرم زینبیه سوار بشی، و ایستگاه جوی آباد پیاده بشی خیلی هم خوب😅
    چه سفری بشه😁