| کد خبر: 247794 |

جذب بیش از ۱۰۰درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافر لرستان

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان موفق به جذب بیش از ۱۰۰درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری شد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان موفق به جذب بیش از ۱۰۰درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال با پیگیری و تلاش معاونت حمل و نقل در حوزه مسافر و انجمن های صنفی این بخش، موفق به جذب بیش از ۱۰۰درصدی تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی بوس شدیم.

وی اظهار داشت: در حالی که تعداد سهمیه بازسازی اتوبوس استان ۱۱ دستگاه و تعداد مینی بوس ۶۹ دستگاه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ شده بود با پیگیری شبانه روزی و ترغیب رانندگان این بخش، تعداد سهمیه اتوبوس به ۱۳ و مینی بوس به ۷۵ دستگاه ارتقا و طرح های بازسازی آنها به بانک عامل معرفی و تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که نشان دهنده جذب بیش از ۱۰۰درصدی سهمیه مذکور است.

شیروانی مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه بازسازی ناوگان اتوبوس را هفت میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان و تسهیلات پرداختی مینی بوس را ۱۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ نیز در حوزه تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تعریف شده که براساس سهمیه سازمان تکمیل دو باب مجتمع برای استان در نظر گرفته شده بود که در این راستا نیز با تلاش معاونت فنی و حوزه بازرگانی هر دو طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شده اند و تاکنون یکی از طرح های مذکور موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی شده و ۵۰درصد سهمیه تحقق یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان مینی بوس استان، همه تلاش خود را برای کمک به فعالان این بخش در زمینه بازسازی ناوگان به کار خواهیم بست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.