| کد خبر: 246228 |

◄ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه راهداری خراسان جنوبی طی هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 568 میلیارد در هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

بیرجند- علیزاده| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به پروژه های اجرایی در هفته دولت گفت: ۵۷ پروژه در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز و یا افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال زاده اظهار کرد: برای اجرا و افتتاح این پروژه ها اعتباری بالغ بر 2 هزار و 568 میلیارد ریال هزینه و پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 53 پروژه افتتاح و بهره برداری و 4 پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

جلال زاده افزود: از مجموع پروژه های راهداری در هفته دولت 47 پروژه مربوط به حوزه راهداری و 10 پروژه در حوزه راه روستایی خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه، تعمیر پل ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن سازی راه، احداث راه روستایی و... به بهره برداری خواهد رسید.

جلال زاده با بیان اینکه از مهم ترین پروژه های مورد بهره برداری در این هفته می توان به ساخت و آسفالت راه های روستایی به طول 50 کیلومتر اشاره کرد، افزود: با افتتاح این پروژه ها یک هزار و۶۱۲ نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: لکه گیری، و روکش آسفالت محور سربیشه – نهبندان به طول 10 کیلومتر ، رفع 2 آبنما و تبدیل آن به پل و اجرای عملیات روشنایی در دو شهرستان نیز از جمله دیگر پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.