| کد خبر: 243767 |

◄ قطار شهری شیراز در فصل گرم سال ۱۵ دقیقه زودتر حرکت می‌کند

فعالیت مترو شیراز به دلیل تغییر ساعات کاری ادارات از ۱۸ خرداد تا آخر مردادماه امسال با هدف آسایش شهروندان و کارمندان ۱۵ دقیقه زودتر آغاز می‌شود.

تین نیوز

رئیس سازمان قطار شهری شیراز گفت: فعالیت مترو شیراز به دلیل تغییر ساعات کاری ادارات از ۱۸ خرداد تا آخر مردادماه امسال با هدف آسایش شهروندان و کارمندان ۱۵ دقیقه زودتر آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امیر یقطین افزود: فعالیت مترو شیراز پیش از این ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح در روزهای غیرتعطیل آغاز می‌شده که اکنون معادل یک سفر و یا ۱۵ دقیقه زودتر آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: خدمت رسانی مترو شیراز در پی تغییر ساعات فعالیت ادارات این کلانشهر از ۱۸ خرداد تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ با هدف آسایش شهروندان افزایش پیدا کرده است. براین اساس اولین حرکت قطار  در روزهای غیر تعطیل از ایستگاه احسان ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید آیت الله دستغیب نیز راس ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه صبح خواهد بود.

رئیس سازمان قطار شهری شهرداری شیراز اضافه کرد: ساعت حرکت مترو شیراز در روزهای تعطیل نیز از ایستگاه احسان ساعت ۷ و ۵ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید آیت الله دستغیب ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح اغاز می‌شود.

یقطین گفت: فعالیت مترو شیراز با این برنانه زمان‌بندی تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص مدت زمان رسیدن مترو به ایستگاه در شیراز و بروز برخی مشکلات در روزهای اخیر در باره معطلی شهروندان در ایستگاه‌ها، گفت: در حال حاضر مدت زمان رسیدن قطار شهری به هر ایستگاه در شیراز ۱۵ دقیقه است که این مدت زمان به دلایلی ازجمله گیر کردن مسافران بین درب و یا بسته نشدن درب مترو ممکن است در مواردی خاص افزایش یابد.

یقطین در پایان گفت: افزایش زمان رسیدن مترو به ایستگاه‌ها در بعضی موارد به دلایل ذکر شده ممکن است رخ دهد که رفع این مساله مستلزم رعایت اصول سفر با قطار شهری توسط شهروندان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.