| کد خبر: 240208 |

◄ وزیر راه و شهرسازی: مسکن پیشران‌ اقتصاد کشور است

وزیر راه و شهرسازی گفت:مسکن پیشران‌ اقتصاد کشور است که استان فارس در این حوزه عقب ماندگی دارد و امیدواریم با کمک استاندار و مدیران حوزه راه و شهرسازی این کمبودها رفع شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت:مسکن پیشران‌ اقتصاد کشور است که استان فارس در این حوزه عقب ماندگی دارد و امیدواریم با کمک استاندار و مدیران حوزه راه و شهرسازی این کمبودها رفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رستم قاسمی پنجشنبه در آیین افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی سیدالشهدا (ع) جهرم استان فارس افزود: هم اکنون وزارت راه و شهرسازی دو مأموریت بزرگ بر عهده دارد یکی توسعه بخش حمل و نقل ریلی هوایی و دریایی است که شاهد عقب‌ماندگی در این حوزه ها هستیم و ماموریت دوم در بخش ساخت مسکن است که باید ساخت ۴ میلیون مسکن محقق شود.

وی بیان کرد: یک میلیون از این آمار در حال ساخت است که به زودی در سال آینده ساخت یک میلیون دیگر نیز آغاز  می شود و در طی چهار سال، ۴ میلیون مسکن تکمیل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سالانه ۱۷ هزار فوتی در جاده‌ها داریم، گفت: باید در حوزه آزاد راهی تحول ایجاد شود که در دولت سیزدهم به توسعه دو موضوع مهم ریلی و آزادراهی نگاه ویژه داریم.

قاسمی ادامه داد: مسکن نیاز اصلی جوانان و ازدواج است و گام‌های بزرگی در این حوزه داریم و هم اکنون قریب به یک میلیون واحد مسکن ساخت آنان در حال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.