| کد خبر: 239640 |

مرور وعده‌ های مسئولان:

◄ پنج ماه از ابلاغ ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی گذشت!

در نخستین هفته هایی که رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی شروع به کار کرد، با هدف اجرای برنامه‌ های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه‌ ها، جزئیات ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی را برای اجرا به معاونان خود در حوزه‌ های مختلف ابلاغ کرد.

تین نیوز

در نخستین هفته هایی (شهریور) که رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی شروع به کار کرد، با هدف اجرای برنامه‌ های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه‌ ها، جزئیات ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی را برای اجرا به معاونان خود در حوزه‌ های مختلف ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز، وی در نامه ای خطاب به معاونان، رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ ها و شرکت‌ های تابعه دستور داد: نحوه اجرای برنامه‌ های هرکدام از اقدامات راهبری توسط متولی و یا متولیان حداکثر یک هفته تهیه و به همراه اطلاعات کامل و منابع اعتباری مورد نیاز به دبیرخانه مرکزی اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی در معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع ارسال شود.

◄ جزئیات ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی

 قاسمی در این نامه استفاده از همه ظرفیت‌ های ممکن برای اثر بخشی حداکثری این اقدامات را خواستار شد.
مرور این نامه نشان می دهد از این 10 اقدام، دو مورد مختص حوزه حمل و نقل بوده به طوری که در این نامه در بخش مربوط به اقدام چهارم با عنوان نهضت جامع حمل و نقل، تاکید شده است: «در این بخش متولی معاونت حمل و نقل است که باید در همکاری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، شرکت راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران اقدام را اجرایی و عملیاتی کند. اقدامات مورد انتظار این بخش نیز شامل تکمیل طرح جامع حمل و نقل و نقشه راه عملیاتی سازی آن مبتنی بر زمان بندی مشخص، تدوین نقشه راه بهبود کیفیت ناوگان حمل و نقل در چهار بخش، تدوین نقشه اقدام کریدورهای بین‌المللی و هاب‌ های لجستیکی، تدوین برنامه عملیاتی برای کاهش تلفات با افزایش ایمنی راه‌های کشور و تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام راه روستایی است.»

در بخش اقدام ششم با عنوان تعیین تکلیف پروژه‌ های پیشران حمل و نقل نیز آمده است: متولی این بخش معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع است. اقدامات مورد انتظار این بخش نیز شامل احصاء و تدوین برنامه زمانبندی کلیه پروژه‌ های پیشران در حوزه حمل و نقل با تاکید بر پروژه‌ های ناتمام دارای اولویت و امکان خاتمه‌ یابی سریع است.

نزدیک به پنج ماه از ابلاغ این نامه می گذرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.