| کد خبر: 235006 |

رییس پلیس راهور کاشان در جلسه شورای ترافیک بیان کرد :

◄ در صورت عدم تغییر و اصلاحات بلوار فرش مسدود می شود

طی چهار سال و نیم گذشته ۲۳ نفر بر اثر تصادفات بلوار قطب راوندی سر صحنه فوت شده اند و این آمار را بسیار نگران کننده دانست و خواست تا برای بحث سرعت چاره اندیشی شود.

تین نیوز

کاشان-سید علی ساداتی نژاد| سرهنگ مهدی پاکروان در جلسه شورای ترافیک شهر کاشان عواملی از جمله : نبود روشنایی لازم و تابلوهای هشدار دهنده، و همچنین آماده نبودن لاین های موازی را از جمله دلایل عدم استاندارد بودن بلوار فرش کاشان برشمرد.

او  تصریح کرد : خطرات زیادی از جمله انحراف خودرو ها وجود دارد و نباید این محور بدون هماهنگی پلیس راهور افتتاح می شد.

وی همچنین از پایین بودن ایمنی بلوار فرش که از انتهای بلوار صنعت تا میدان سهراب سپهری راوند ادامه دارد انتقاد کرد و خواستار مسدود کردن آن توسط شهرداری شد.

پاکروان با تأکید بر اینکه آمار کشته شدگان بلوار قطب راوندی بسیار نگران کننده است به خبرنگار تین نیوز گفت : متاسفانه با وجود تشکیل جلسات متعدد تا کنون هیچ اقدام مطلوبی برای کاهش آمار تصادفات بلوارقطب راوندی انجام نشده است.

او با بیان اینکه بلوار قطب راوندی بر خلاف نظر عموم مردم یک خیابان اصلی محسوب شده و شریان اصلی نیست گفت:سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مخصوص آزادراه بوده و برای محوری که دارای مشخصات مسکونی ، اداری و تجاری است هرگز مناسب نیست.

سرهنگ مهدی پاکروان افزود: طی چهار سال و نیم گذشته ۲۳ نفر بر اثر تصادفات بلوار قطب راوندی سر صحنه فوت شده اند و این آمار را بسیار نگران کننده دانست و  خواست تا برای بحث سرعت چاره اندیشی شود.

در ادامه مسئولان شهرداری کاشان هزینه نصب هر تابلو را بالغ بر پانصد هزار تومان عنوان کرده و گفتندفرصت ده روز برای تکمیل این محور کافی نیست و بدون تامین روشنایی امکان سرقت تابلو ها وجود دارد.

در پایان جلسه با توجه به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی نواقص موجود را به شکل مکتوب به اطلاع نهادهای مسئول در امر ترافیک شهرستان رسانده و از طرفی مسئولیت تامین ایمنی رفت و آمد خودرو ها را به عهده شهرداری کاشان ده روز فرصت دارد نسبت به رفع نواقص بلوار فرش اقدام کند در غیر این صورت این بلوار مسدود خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.