| کد خبر: 222523 |

گلایه شورای شهری‌ها از بلند مرتبه‌ سازی‌های عجیب در منطقه 22

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل انجام بلند مرتبه‌ سازی در منطقه 22 پایتخت، گفت:‌ رئیس شورای شهر در جهت احقاق حقوق شهر و شهروندان اقدام کند.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل بلند مرتبه‌ سازی در منطقه 22 پایتخت، گفت:‌ رئیس شورای شهر در جهت احقاق حقوق شهر و شهروندان اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهرداری درباره بلند مرتبه‌ سازی‌های منطقه 22، اظهار داشت: من و افشین حبیب‌زاده عضو دیگر شورا به عنوان ناظر شورای شهر در کارگروهی که بر اساس طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 تشکیل شده حضور داریم که این مسأله برای تعیین تکلیف پرونده‌های دارای حقوق مکتسبه از توافقات دوره گذشته تشکیل شده است.

وی افزود: اخیراً در فرآیند بررسی پرونده‌ها شاهد آرایی از کمیسیون ماده 38 آئین‌نامه معاملاتی شهرداری تهران بوده‌ایم که حقوق شهروندان در آن در نظر گرفته نشده است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: برخی از آراء کمیسیون ماده 38 شهرداری را مکلف کرده نسبت به صدور مجوز بلند مرتبه‌ سازی تا 21 طبقه اقدام کند که این مسأله صحیح نیست.

سالاری گفت: در زمانی که این املاک شهرداری به غیر واگذار شده ضابطه بلند مرتبه‌ سازی توسط شورای عالی شهرسازی لغو شده بود و مهمتر آنکه در برخی از این پرونده‌ها شهرداری نه تنها ملزم به صدور پروانه بلند مرتبه در حد 21 طبقه شده بلکه مکلف هم بوده عوارض را به نرخ زمان توافق دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: به معاونت مالی شهرداری اعتراض داریم که چرا اجازه چنین پرونده‌هایی را در کمیسیون ماده 38 داده است و از رئیس شورای شهر نیز خواستارم نسبت به احقاق حقوق شهر و شهروندان اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.