| کد خبر: 219378 |

ترخیص خودروها از ابتدای مهر توسط دفاتر پلیس+۱۰ پایتخت انجام می‌شود

رئیس پلیس راهور فاتب گفت :از اول مهرماه سال ۱۳۹۹ ترخیص خودروها از طریق دفاتر «پلیس+۱۰» امکان پذیر است و دیگر نیازی نیست مالکان به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فاتب گفت :از اول مهرماه سال ۱۳۹۹ ترخیص خودروها از طریق دفاتر «پلیس+۱۰» امکان پذیر است و دیگر نیازی نیست مالکان به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز از پلیس راهور تهران «سردار محمد حسین حمیدی» روز سه شنبه افزود: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توسط پلیس راهور توقیف شده برای تحویل خودوری خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز «پلیس +۱۰» اقدام کنند.

وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه، قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده به متصرف و یا مالک خودرو تحویل داده می‌شود که در این مرحله متصرف یا مالک باید با در دست داشتن مدارک شامل قبض سفید پارکینگ _ سند یا کارت _ صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت _ کارت شناسایی معتبر و گواهینامه راننده به یکی از دفاتر «پلیس + ۱۰» مراجعه و اقدام به ثبت درخواست ترخیص کنند.

سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر «پلیس +۱۰» (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می‌شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید باشد پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اما اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله گردد.

وی همچنین نقص و کسری مدارک را از مهمترین دلایل عودت مدارک ذکر کرد و گفت : حدود ۸۵% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر «پلیس +۱۰» اقدام می‌شود و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.