| کد خبر: 217157 |

از سرگیری‌ پروازهای فرودگاه رفسنجان/پرواز به مشهد، کیش و قشم در دستور کار

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری شرکت هواپیمایی جدید با فرودگاه رفسنجان پروازها از فرودگاه رفسنجان از سرگرفته می‌شود و حمل و نقل ناوگان هوایی رونق خواهد گرفت

تین نیوز

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری شرکت هواپیمایی جدید با فرودگاه رفسنجان پروازها از فرودگاه رفسنجان از سرگرفته می‌شود و حمل و نقل ناوگان هوایی رونق خواهد گرفت

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام "حسین جلالی" ظهر امروز ۲۳ مردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص از سرگیری پروازها از فرودگاه رفسنجان و احیای ناوگان هوایی این شهرستان اظهار کرد: در پی نامنظم بودن پروازهای فرودگاه رفسنجان که سبب بی اعتمادی مردم به فرودگاه و پروازها شده بود، چندین جلسه در رفسنجان با گروه پرواز، آژانس ها و فرماندار برگزار کردیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فرودگاه رفسنجان به کرمان هر زمان که هواپیماها خالی بود پرواز رفسنجان را کنسل می کرد که متأسفانه کنسلی های زیاد پروازهای رفسنجان موجب شد مردم از همان اول اعتمادی به این پرواز نداشته باشند و به‌دنبال پرواز پایدار و ثابتی باشند و همان اول از فرودگاه کرمان پروازشان را می گرفتند.

وی تصریح کرد: در هفته جاری چندین دیدار با مدیران شرکت‌های هواپیمایی داشتیم و نهایتا هم با مدیرعامل و سرمایه‌گذار هواپیمایی زاگرس جلسه‌ای برگزار شد و مایه خرسندی‌ است که با استقبال هواپیمایی زاگرس مواجه شدیم.

وی با اشاره به ارتباط با فرودگاه رفسنجان و بررسی و ارزیابی پهنای باند و امکانات هندلینگ فرودگاه، افزود: قول مساعد داده شد در آینده نزدیک به تفاهم برسیم و پروازها را شروع کنیم.

جلالی اضافه کرد: امیدواریم با برطرف شدن ویروس کرونا پروازهای مشهد، قشم و کیش را داشته باشیم و بتوانیم فرودگاه را احیا و پروازها را از سر بگیریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار و مدیرعامل هواپیمایی زاگرس قول سرمایه‌گذاری سایر زمینه ها را در شهرستان رفسنجان داد و در مجموع جلسه رضایت بخشی بود که امیدواریم هرچه زودتر نتایج مذاکره با هواپیمایی زاگرس را ببنیم و مردم هم همکاری کنند تا هواپیمایی زاگرس متضرر نشود.

وی ادامه داد: با شروع همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس، از همه ادارات، شرکت‌ها، مراکز آموزشی، بهداشتی درمانی کارخانجات و صنایع می‌خواهم سعی کنند پروازها را از فرودگاه رفسنجان انجام دهند؛ با احیای فرودگاه، فاصله کرمان و سیرجان از پیش پای مسافران برداشته می‌شود و از رفسنجان به‌ طور مستقیم به مقصد خود پرواز می‌کنند.

جلالی عنوان کرد: فعلا هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پرواز از تهران انجام می‌شود در صورت استقبال مردم پروازها را بیشتر خواهیم کرد تا مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند ضمن اینکه از آژانس‌ها هم می‌خواهیم فعال شوند.

وی یادآور شد: از مدیران در معدن مس سرچشمه رفسنجان تقاضا می‌کنیم پرواز مهمان‌های خود را از فرودگاه رفسنجان انتخاب کنند تا شاهد رونق ناوگان هوایی رفسنجان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.