| کد خبر: 211430 |

سفرهای نوروزی برای چه کسانی مجاز است؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: سفرهای نوروزی و استفاده از اقامتگاه‌ها برای هموطنانی که در ایام قرنطینه نباشند،‌ تنها به سه شرط مجاز است.

تین نیوز

عباس شیراوژن روز چهارشنبه به انتشار توییتی نوشت: سه شرط مجاز برای سفرهای نوروزی،‌ تزریق سه دز واکسن، دو دز واکسن که کمتر از سه ماه از آخرین دز واکسن گذشته باشد و به همراه داشتن تست pcr منفی (برای افرادی که تزریق واکسن کامل نداشته اند) است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی در این توییت نوشت: در جلسه ستاد ملی کرونا ضمن تاکید بر اجرای مصوبات قبلی در مورد ضرورت تزریق سه دز واکسن برای سفرهای نوروزی و اردوهای راهیان نور، بر رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری و ماسک در اجتماعات مذهبی ایام نیمه شعبان در اماکن مقدس به ویژه مسجد مقدس جمکران تاکید شد.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۱۶۷ نفر رسید. تاکنون ۶ میلیون ۷۵۴ هزار و ۲۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و  ۴۷ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۳ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۹۲ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۸۴۲ نفر دُز دوم و ۲۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۸۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۰۰ هزار و ۹۱۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.