| کد خبر: 207259 |

بهمن امسال ۱۹ نفر بر اثر تصادف رانندگی در جاده‌های زنجان جان باختند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بهمن ماه امسال تعداد ۱۹ نفر بر اثر وقوع تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بهمن ماه امسال تعداد ۱۹ نفر بر اثر وقوع تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: بهمن ماه پارسال تعداد کشته های ناشی از تصادف رانندگی در جاده های این استان ۲۰ نفر بود.

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال در مجموع ۲۴۴ نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند، اظهار داشت: رانندگان باید هنگام رانندگی دقت و احتیاط بیشتری کنند که در غیر این صورت جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه خواهند کرد.

عظیمی با بیان اینکه در زمان حاضر تردد در مسیرهای ارتباطی استان زنجان، عادی و روان است، افزود: تردد وسایط نقلیه در مسیرهای ارتباطی این استان به خاطر شیوع بیماری کرونا، کم نشده اما ورود خودروهای دیگر استان ها به شهرهای زنجان، ممنوع است.

در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، از ساعت ۲۲ جمعه شب /۱۶ اسفند ماه/ ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان زنجان در کلیه محورها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.