| کد خبر: 201849 |

رییس پلیس راه: جاده‌های استان سمنان لغزنده است

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخی جاده‌های استان با تداوم سامانه بارشی لغزنده است و در برخی جاده‌ها به دلیل مه‌آلودگی دید افقی کاهش یافته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخی جاده‌های استان با تداوم سامانه بارشی لغزنده است و در برخی جاده‌ها به دلیل مه‌آلودگی دید افقی کاهش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری ابراز داشت: جاده سمنان- گرمسار در مسیر زائران امام رضا(ع) به دلیل بارش باران لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو با احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی ادامه داد: مه‌آلودگی در گردنه آهوان واقع در جاده سمنان به دامغان نیز دید افقی را کاهش داده و ضروریست رانندگان با تجهیزات کامل در این مسیر تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: بارش خفیف برف در محور شهمیرزاد به فولادمحله و هوای ابری در گردنه خوش ییلاق شاهرود گزارش شده است.

کبیری یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه راه‌های نقاط کوهستانی و دیگر نقاط استان با وجود بارش برف و باران مسدود نیست، گفت: رانندگان با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی در محورهای سمنان تردد کنند.

براساس گزارش هواشناسی، ناپایداری‌ و بارندگی ها در نقاط مختلف استان سمنان با حضور سامانه جوی تا پایان هفته ادامه دارد و در روز چهارشنبه تشدید می شود.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی دارد.

بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با ورود سامانه بارشی فعال به استان سمنان از اواخر وقت دیروز بیست و پنجم آذر سالجاری بارش باران، کاهش دمای هوا و وزش باد، در برخی نقاط تگرگ و رعد و برق و در نواحی کوهستانی و سردسیر و با شدت بیشتر در ارتفاعات شمال غربی بارش باران و برف و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.