| کد خبر: 198251 |

اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز+جزئیات

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده خبر داد و گفت: براین اساس تردد موتورسیکلت، انواع تریلر،کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 24 مهر تا ساعت 6 روز یکشنبه 28 مهر ماه از محورهای کرج-چالوس ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه استان البرز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 26 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

گودرزی مطرح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 27 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.