| کد خبر: 196405 |

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی مسافر متروی تبریز

آمار پذیرش مسافر در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه بوده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت: آمار پذیرش مسافر در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید بشیریان افزود: سال گذشته مترو تبریز در بازه زمانی مذکور از ساعت هفت تا ۱۷ فعالیت داشت که با افزایش چهار و نیم ساعته ساعات کاری، شاهد رشد بیش از ۲/۲ برابری مسافر هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری تبریز در هر موافقت برای افزایش یک ساعت فعالیت مترو، به طور متوسط ۳۰ درصد بیش از پیش متحمل هزینه‌های مالی شده و در کنار آن تمامی بخش‌های قطار شهری درگیر خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران می‌شود.

بشیریان اظهار داشت: آمار پذیرش مسافر مترو تبریز با توسعه فعالیت‌های آن همواره رو به رشد بوده که نشان از استقبال و رضایتمندی عمومی از خدمات‌رسانی آن دارد.

سازمان قطار شهری تبریز در سال ۱۳۷۹ تاسیس و مطالعات امکان‌سنجی خطوط این طرح در اواخر سال ۱۳۸۰ و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۱ آغاز شد.  

خطوط قطار شهری تبریز شامل چهار مسیر یه طول ۷۰ کیلومتر با ۷۰ ایستگاه و یک خط برون شهری از تبریز به شهر سهند به طول حدود ۲۰ کیلومتر است.  

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.