| کد خبر: 144586 |

بایستی تغییر در رفتارهای ترافیکی را از خودمان شروع کنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: باید به رفتارهای ترافیکی خودمان حساس باشیم و باید تغییر رفتار ترافیکی را از خودمان آغاز کنیم .

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: باید به رفتارهای ترافیکی خودمان حساس باشیم و باید تغییر رفتار ترافیکی را از خودمان آغاز کنیم .

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سردار مهماندار با حضور در چهار راه ولیعصر تهران و مراسم اختتامیه "پویش از خودمان شروع کنیم" در جمع خبرنگاران گفت : مدتی است که کار فرهنگی، ترافیکی در تقاطع های مرکزی شهر آغاز شده که عده ای از هنرمندان و ورزشکاران با حضور در این مکانها از رانندگان می خواهند که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و برای عبور عابران از عرض خیابان احترام قائل شوند . 
 
وی گفت : البته این طرح نیز برای عابران پیاده است زیرا هنگام چراغ سبز برای خودروها بایستی به رانندگان احترام بگذارند و از عرض خیابان عبور نکنند . 
 
او افزود: شاید خیلی از اوقات به بعضی از رفتارهای ترافیکی دیگران معترض باشیم اما موقعی که نوبت به خودمان می رسد این مسئله زیاد برای ما مهم نباشد. 
 
وی گفت : پویش از خودمان شروع کنیم ، طرحی است که بایستی افراد در ابتدای امر خودشان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و این موجب می شود تا شهری منضبط و منظم داشته باشیم .
سردار مهماندار افزود: حتماً انعکاس این موضوع از سوی رسانه ها می تواند کمک بسیار بزرگی برای شهرداری و راهنمایی و رانندگی داشته باشد تا شاهد تغییر رفتارهای ترافیکی رانندگان و مردم باشیم . 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.