| کد خبر: 142822 |

آذری جهرمی باعث حذف فساد سیستماتیک شده است

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عملکرد آذری جهرمی در سال های گذشته باعث حذف فساد سیستماتیک در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی شده است.

تین نیوز

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عملکرد آذری جهرمی در سال های گذشته باعث حذف فساد سیستماتیک در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی شده است.

رمضان علی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: امروز زیرساخت و پیشران توسعه هر جامعه، بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی افزود: این بخش هم خودش جوان است و هم در تمام دنیا جوانان عامل پیشبرد آن هستند، به گونه ای که سن مدیریت در شرکت هایی مانند گوگل، اپل و فیسبوک ۲۵ تا ۳۵ سال است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: حدود یک دهه است که مردم و نخبگان خواستار راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستند اما این خواسته در حد یک پاورپوینت باقی مانده است، ولی امروز زمینه های این تحول فراهم شده است.

سبحانی فر اظهار داشت: در چند سال گذشته قطعی اینترنت بارها اتفاق می افتاد و علت آن هم خورده شده فیبر نوری دریا توسط کوسه ماهی یا پاره شدن توسط کشتی عنوان می شد اما امروز با عملکرد آقای جهرمی سرانه پهنای باند به ۳۵ برابر رسیده است و تمام سرورهای خارج از کشور به داخل انتقال یافته است.

وی تصریح کرد: اعتقاد ایشان به اینکه با بستن فضای مجازی مشکل حل نمی شود و عملکرد وی در سال های گذشته که باعث حذف فساد سیستماتیک در این حوزه شده، از نقاط مثبت عملکرد اوست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: امروز رئیس جمهور محترم در پاسخ به مطالبات جوانان درعمل یک جوان متخصص و پرانرژی معرفی کرده آن هم برای وزارتخانه ای که ذات آن جوان است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.