| کد خبر: 140154 |

به منظور ارتقاء ایمنی راه ها صورت پذیرفت:

بازدید کارشناسان ایتالیایی از محورهای ارتباطی هراز و کندوان

بازدید مشترکی توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و کارشناسان راهسازی کشور ایتالیا به منظور ارتقاء ایمنی و بررسی وضعیت موجود ابنیه های فنی محورهای کندوان و هراز صورت پذیرفت.

تین نیوز

بازدید مشترکی توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و کارشناسان راهسازی کشور ایتالیا  به منظور ارتقاء ایمنی و بررسی وضعیت موجود ابنیه های فنی محورهای کندوان و هراز صورت پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محسن محمد نژاد رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه ها این اداره کل ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به علاقه دولت ایتالیا جهت مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های راه و راه آهن ، شرکت  teico با مشارکت شرکت های داخلی با اعزام کارشناسان متخصص نسبت به ارزیابی روشهای پایدارسازی نقاط ریزشی اقدام نمود.

وی ادامه داد: در این بازدید نقاط مستعد سقوط سنگ در محدوده آبشار، زیارباغ، آب اسک، حد فاصل تونل 1 و 2 در محور هراز و محدوده ریزشی دره هریجان، کمر زرد و سیاه بیشه در محور کندوان معرفی و راهکارهای فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازی و ایمن سازی محورهای مازندران که در زیربخش‌های متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌ای تاثیرگذار است، نتایجی همچون توسعه گردشگری و اقتصاد محلی و افزایش نشاط اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

محمدنژاد اظهار امیدواری نمود با توجه به اهمیت بالای محورهای هراز و کندوان، امکان جذب سرمایه گذاری هفت میلیون یورویی از طرف خارجی جهت ایمن سازی نقاط مذکور وجود خواهد داشت که با عنایت به محدودیت های اعتباری می تواند به پیشبرد اهداف  این اداره کل کمک شایانی نماید.

گفتنی است مازندران دارای 10400 کیلومتر راه ارتباطی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.