| کد خبر: 14009 |

راه اندازی مترو تبریز با ۵ واگن توجیه منطقی ندارد

تین نیوز | سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در حال حاضر راه اندازی متروی تبریز هیچ گونه توجیه منطقی ندارد، زیرا با ۵ واگن موجود برای مسیر ۶ ایستگاه نیم ساعت زمان صرف خواهد شد.
 
سعید حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه مشکل فاز اول متر تعداد واگن‌ها است، اظهار کرد: برای مسیر 6 کیلومتری این بخش 20 واگن مورد نیاز است که در حال حاضر تنها 6 واگن داریم و برای طی این مسیر نیم ساعت زمان صرف می‌شود تا مسافران به مقصد خود برسند و در حالیکه همین مسیر بصورت با پایپیاده سریعتر طی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه تمام وعده های ما برای راه اندازی مترو براساس سخنان مدیران ذیربط است، گفت: تلاش می کنیم با تکمیل تعداد واگن‌ها هرچه سریع‌تر فاز اول مترو راه اندازی شود.
 
سخنگوی شورای چهارم کلانشهر تبریز، همچنین با اشاره به مصوبه 8 ساله نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی تبریز به نام خیابان خبرنگار گفت:  این طرح در سال 85 از طرف انجمن صنفی روزنامه نگاران مطرح شده و در شورای سوم ب تصویب رسید.
 
وی افزود: کمیته نامگذاری محلات و شهردار وقت تبریز بارها وعده تسریع اجرایی شدن این مصوبه را داده اند ولی تاکنون به جایی نرسیده است.
 
حاجی‌زاده، به نتیجه رسیدن این طرح چندین ساله را یکی از دغدغه های شورای چهارم تبریز عنوان کرد و گفت: از شهردار تبریز قول مساعد گرفته ام که تا 17 مرداد ماه سالجاری یکی از خیابانهای آماده بهره برداری در مناطق آبرومند و مطرح شهر برای این عنوان در نظر گرفته شود.
 
این عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه، نامگذاری خیابانی به نام خبرنگار کوچکترین خدمتی است که شورای شهر و شهردرای می تواند در مقابل زحمات و تلاشهای اصحاب فرهنگ و رسانه انجام دهد، گفت: فعلا در حال نکان یابی محل مناسب و شناسایی خیابانهی آماده بهره برداری تا روز خبرنگار هستیم و به محض رسیدن به نتیجه قطعی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.