| کد خبر: 137166 |

صادقی:

افتتاح زودهنگام خط 7 مترو تنها جنبه تبلیغاتی دارد/ ضرورت ورود شورا و شهردار جدید نسبت به توقف پروژه تا تکمیل زیرساخت‌ها

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران با انتقاد از افتتاح تبلیغاتی خط 7 مترو، گفت: شورای پنجم و شهردار جدید باید نسبت به توقف پروژه تا تکمیل زیرساخت‌های فنی اقدام کنند.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران با انتقاد از افتتاح تبلیغاتی خط 7 مترو، گفت: شورای پنجم و شهردار جدید باید نسبت به توقف پروژه تا تکمیل زیرساخت‌های فنی اقدام کنند.

محمود صادقی در واکنش به اظهارات عضو شورای شهر تهران مبنی بر افتتاح خط 7 مترو بدون تامین زیرساخت‌های لازم، گفت: افتتاح پروژه‌ها باید رد زمان مناسب خود انجام شود و جنبه تبلیغاتی نداشته باشند، متاسفانه همانگونه که افتتاح زودهنگام قطار شیراز - تهران در سال 88 با هدف تبلیغات مشکلات بسیاری را رقم زد، اقدامات اخیر شهرداری های تهران نیز اشکالاتی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر اساس منابع اطلاعاتی موثق شهرداری تهران با افتتاح خط 7 مترو بدون تامین زیرساخت‌ها مشکلاتی را محتمل ساخته است، از این رو این موضوع در شورای شهر نیز مطرح شده است.

وی افزود: مدیران شهری به جای افتتاح نمایشی پروژه‌ها باید انضباط شهری و مالی را ضمن تحویل مدیریت شهری رعایت کنند تا خدمت‌گذاری انجام گرفته بدون شبهه و ابهام انجام شود، در حقیقت با اتمام دوره خدمت گذاری همه چیز قرار نیست به پایان برسد بنابراین شهرداری باید یادگاری خوبی از خود به جا گذارد.

صادقی ادامه داد: هر نوع حادثه یا سانحه‌ای که به دلیل افتتاح زود هنگام و عجولانه خط 7 مترو رخ دهد، مدیریان بعدی در درجه اول باید پاسخگو باشند اما در نهایت سلسله مراتب رسیدگی و مدیران فعلی هم مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع شورای پنجم و شهردار جدید باید نسبت به توقف پروژه تا تکمیل زیرساخت‌های فنی اقدام کنند، البته شورای چهارم نیز در مدت باقی مانده می تواند به این موضوع ورود کند تا شورای پنجم پیگیری‌ها را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ رحمت الله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه خط هفت عمیق‌ترین خط متروی تهران است و بر همین اساس باید هواکش‌های فعال آن زیاد باشد، گفت: بر اساس برنامه باید 87 درصد هواکش‌ها فعال می‌بود اما تنها 14 درصد آنها فعال است و من نمی‌گویم این خط خطرناک‌ترین است؛ اما وقتی پول ندارید افتتاح نکنید و مردم را به تونل نفرستید.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.