| کد خبر: 130029 |

برخی کاندیداها در مناظره دوم به دنبال جمع کردن رای بودند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: برخی کاندیداها در مناظره دوم عوام فریبانه عمل کردند و به دنبال جمع کردن رای بودند.

تین نیوز

عماد کاشانی با بیان اینکه فلسفه مناظرات حضور کاندیداها در مقابل دوربین زنده در برابر مردم است تا دیدگاه‌های خود را به صورت صریح و بدون پرده با ملت ایران در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: این مناظرات باعث می‌شود مردم بتوانند آگاهانه  فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کاشانی با اشاره به مناظره دوم که در خصوص فرهنگ و سیاست بود، ادامه داد: کاندیداها براساس دیدگاه فکری و منش عملکردی و سیاسی خود به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به فرهنگ و سیاست پرداختند، ولی آن چیزی که برای مردم اهمیت دارد این است که برخی نامزدها به دنبال حواشی هستند و مردم به خوبی متوجه میشوند که چه کسی در مناظرات دنبال حواشی و  احساسی کردن مردم است تا بتواند رای جمع کند و چه کسی در این مناظرات به بیان اهداف و دیدگاه های خود می‌پردازد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه در مناظرات دو دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: در دیدگاه اول برخی کاندیداها به دنبال این هستند که فضا را به سمتی ببرند که عملکردها به چشم نخورد تا بتوانند رای جمع کنند و دیدگاه مقابل با بیان مشکلات مردم و راهکاری که ارایه می‌کنند بتوانند جلب رضایت کنند، دیدگاه اول دیدگاه درستی نیست زیرا به دنبال فریب هستند اما دیدگاه دوم درد مردم را می‌گویند و مردم براساس دغدغه‌هایی که دارند دیدگاه دوم را می‌پسندند و رای میدهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد تاکید کرد: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه موضوع اقتصاد است که در مناظره سوم  به آن پرداخته می‌شود و مناظره اخر می تواند خیلی برای مردم تعیین کننده باشد.

کاشانی تصریح کرد: بحث‌های اجتماعی به بحث‌های فرهنگی ربط پیدا می‌کند اما در سیاست چیزی که برای ما خیلی اهمیت دارد بحث‌های منطقه و سیاست بین الملل است، اینکه عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه توسعه پیدا کند و وقتی این اقتدار و دیپلماسی پای میز مذاکره بنشیند قطعا عامل بزرگ آن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه بحث‌ها در مناظره دوم بسیار عوام‌فریبانه بود و برخی کاندیداها بیشتر به دنبال جمع کردن رای بودند تا اینکه واقعیت را بیان کنند، گفت: این خیلی مهم است که عده‌ای از کاندیداها مشکلات مردم را بیان می‌کردند و عده‌ای هم به دنبال جمع کردن رای بودند، مردم تشخیص می‌دهند که چه کسی به دنبال رای جمع کردن است و چه کسی به فکر مردم است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.