| کد خبر: 130025 |

عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود

تین نیوز

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود، هر چند که تنگناهایی از دولت گذشته وجود داشت و این دولت با سختی و تلاش توانست تخریب‌هایی که از دولت قبل وجود داشت را ترمیم کرده و بستری را برای رشد و توسعه اقتصادی فراهم کند.

 

‌‌به گزارش ایسنا، پیمان فروزش در جمع خبرنگاران افزود: دولت در حوزه اقتصاد با توجه به اینکه متوسط رشد اقتصادی ایران در برنامه قبلی حدود 8 درصد بود، موفق شد رشد اقتصادی را از منفی 6 درصد به مثبت 6 درصد برساند‌ که این نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی از سوی دولت صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: در حوزه سلامت دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب شد در اکثر شهرهای ایران سهمی که مردم برای درمان پرداخت می‌کنند، بسیار کاهش یابد و مردم از این پدیده راضی هستند؛ اینها چشمه‌ای از فعالیت‌های دولت یازدهم است و ما هم به عزت و سربلندی ایران فکر می‌کنیم و ادامه دولت آقای روحانی به نفع کشور است و به همین دلیل تلاش می‌کنیم بستری را برای مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات فراهم کنیم.

 

فروزش گفت: شعار ما در این دوره انتخابات سیستان و بلوچستان مشارکت حداکثری به‌علاوه رکوردزنی در این مشارکت است و تلاش داریم رقم مشارکت مردم استان در انتخابات را از 74 درصدی که در دوره قبل به آقای روحانی رأی دادند با رکوردزنی افزایش دهیم.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دولتی که کار را به دست می‌گیرد از مشکلات و محدودیت‌هایی برخوردار است، برآیند تمام این مسائل ما را به این می‌رساند که عملکرد دولت آقای روحانی در استان سیستان و بلوچستان مثبت است. منابعی که دولت در این دوره در استان هزینه کرده بنا به سخنان استاندار، نسبت به دوره‌های قبل رشد چشمگیری داشته است.

 

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا 29 اردیبهشت‌ماه از مردم خواهش می‌کنیم با توجه به شاخصه‌هایی که در دولت وجود دارد از دولت آقای روحانی حمایت کنند؛ پس از 29 اردیبهشت ما مطالبات به حق مردم استان را به جد پیگیری می‌کنیم و از دولت هم انتظار داریم که با توجه به مشارکت بالای مردم استان پاسخگوی آنها باشد و بتواند فاصله استان ما را با میانگین کشوری در ابعاد مختلف مانند آموزش، سلامت و دیگر امکانات عمرانی کاهش دهد.

 

فروزش تصریح کرد: تلاش ما در ستاد بر این است که با توجه به آگاهی‌های فردی که در استان وجود دارد، بستر را برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه محقق شود.

 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در رابطه با برجام دولت آقای روحانی زحمات فراوانی کشیده و البته ممکن است در یک بازی برد-برد یک سری مسائلی در حوزه دیپلماسی پیش بیاید ولی در نهایت برآیند برجام مثبت است و این که بخواهند برجان رو نادیده بگیرند یا ضعفی در برجام باشد اینگونه نیست اما دولت باید دقت‌های لازم را در زمینه پیگیری برجام داشته باشد.

 

فروزش گفت: ایجاد منطقه آزاد سیستان یکی از مطالبات مردمی است که ما پس از 29 اردیبهشت از دولت پیگیری می‌کنیم و از دولت درخواست می‌کنیم که این درخواست را به جد پیگیری کند چرا که می‌خواهیم از لحاظ اقتصادی بین منطقه آزاد چابهار و منطقه آزاد سیستان ارتباط برقرار شود و اگر این امر محقق شود، اقتصاد بی‌نظیری در منطقه رقم می‌خورد.

 

وی با اشاره به برگزاری مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری گفت: مناظرات به خوبی در حال پیشروی است اما گاهی در روند مناظرات مطالبی بیان می‌شود که در هیچ دادگاه و حکمه‌ای اثبات نشده؛ من به عنوان یک شهروند انتظار دارم تا موضوعی در دادگاهی اثبات نشده حرمت افراد حفظ شود و اگر نکته‌ای وجود دارد به صورت نقد کارشناسی بیان شود و البته آقایان روحانی و جهانگیری هم بارها اعلام کرده‌اند، اگر در جایی کم‌کاری وجود داشته باشد حاضر به عذرخواهی از مردم هستند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.