| کد خبر: 11915 |

برگزاری دومین جلسه کمیسیون ایمنی و سوانح رانندگی استان کرمان

تین نیوز | دومين جلسه كميسيون ايمني و سوانح رانندگي استان کرمان در سال جاري برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، مدير كل راه و شهرسازي استان در حاشيه اين نشست كه با حضور معاون عمراني استاندار، مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان، رئيس پليس راه استان، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و جمعي از مسولان ذي ربط برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اين جلسه در راستاي تاكيدات مقام عالي وزارت راه و شهرسازي بر برگزاري كميسيون هاي ايمني راهها برگزار شد.

خداداد مقبلي افزود: وزير راه و شهرسازي در همايش معاونان عمراني كه با حضور مديران كل راه و شهرسازي سراسر كشور در سالن وزارت كشور برگزار شد، بر بحث‌هاي ايمني راه‌ها و شبكه ارتباطي استان ها تاكيد كرد و از معاونان عمراني خواست كه كميسيون ايمني راهها را در استان ها جدي بگيرند و جلسات آن را برگزار كنند.

وي تصريح كرد: در جلسه امروز كه در دفتر معاون عمراني استاندار برگزار شد، مصوبات جلسات پيش مورد بررسي قرار گرفت و پي گيري شد.

مقبلي اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد اعضايي كه در جلسه حضور داشتند، تعهداتي را كه در جلسات پيش متعهد شدند را پيگيري كنند.

وي ادامه داد: در اين جلسه مصوبات جلسه قبل پي گيري شد واعضا توضيحات لازم را دادند.

مقبلي خاطرنشان كرد: گزارشي از محورهاي ارتباطي و بحث هاي ايمن سازي راهها تهيه كرده بوديم كه در اين نشست ارائه نماييم اما به دليل ذيق وقت فرصت نشد اين پاورپوينت ارائه شود ودر جلسات آينده اين گزارش را خواهيم داد.

وي همچنين گفت: در جلسه كميسيون ايمني و سوانح رانندگي استان بحث هاي تصادفات و محورهاي ارتباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و مقرر شد پليس راه، اداره كل راه و شهرسازي و اداره كل پايانه هاي استان در محورهاي ارتباطي اقداماتي انجام دهند كه منجر به ارتقاي شاخص هاي ايمني در اين مسيرها شود.

مقبلي هدف از اين جلسات و اقدامات پليس راه، اداره كل راه و شهرسازي و اداره كل پايانه هاي استان را كاهش تصادفات و تلفات جاده‌اي و تسهيل در تررد و عبور و مرور وسايل نقليه ذكر كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.