| کد خبر: 105163 |

فعالیت کارگاه‌های راهسازی در زنجان در روزهای آینده متوقف می‌شود

تین‌نیوز| مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در پی افزایش تردد در محورهای زنجان فعالیت کارگاه‌های راهسازی در زنجان طی روزهای آینده متوقف می‌شود.

 
مسعود خوشکام اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ایام عزاداری سید و سالار شهدا تمهیدات لازم در محورهای استان زنجان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه از روز آتی فعالیت کارگاه‌های راهسازی در زنجان متوقف می‌شود، خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها از روز جمعه مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از احتمال افزایش تردد در محورهای استان زنجان خبر داد و افزود: این افزایش به دلیل تقارن ایام عاشورا و تاسوعا و تعطیلات پایان هفته بیش از سال‌های گذشته است.
خوشکام با اشاره به آماده‌باش ماموران راهداری در محورهای استان زنجان تصریح کرد: 28 راهدارخانه استان زنجان در این ایام فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته شده است، افزود: احتمال حضور زائران و مسافران حسینی در این ایام زیاد است، اقدامات لازم در محورهای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از مسافران و رانندگان خواست پیش از سفر از وضعیت محورهای مقصد خود اطلاع یابند و گفت: رانندگان از عجله در رسیدن به مقصد و داشتن سرعت غیرمجاز و انجام سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
خوشکام با اشاره به اینکه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در این ایام آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است، اضافه کرد: شهروندان از طریق تماس با شماره‌های 1816 و 33772027 و سامانه پیامکی 1000241141 و 2000241141 می‌توانند از وضعیت راه‌های استان زنجان اطلاع یابند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.