بازدید سایت : ۴۶۸۵۴
| کد خبر ۲۹۸۱۰۲
کپی شد

◄ تمهیدات رانندگان اسنپ برای جلوگیری از پرداخت نکردن کرایه توسط مسافران

رانندگان اسنپ برای جلوگیری از پرداخت نکردن کرایه توسط مسافران تمهیداتی اندیشیده و انجام آن را پیشنهاد کرده اند.

تمهیدات رانندگان اسنپ برای جلوگیری از پرداخت نکردن کرایه توسط مسافران
تین نیوز |

رانندگان اسنپ برای جلوگیری از پرداخت نکردن کرایه توسط مسافران تمهیداتی اندیشیده و انجام آن را پیشنهاد کرده اند.

به گزارش تین نیوز ، این راهکارها پس از آن پیشنهاد شد که برخی رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنی از پرداخت نکردن کرایه توسط مسافران پس از پایان سفر خبر دادند.

خبرهای مهم امروز:

◄ تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان بخش مسافری برای مدت یک ماه

◄ رفتار مردم ایران در برابر حملات رژیم صهیونیستی؛ نماد ایستادگی و مقاومت

 

◄ تجاوز رژیم صهیونیستی و همکاری بخش‌ های مختلف حمل و نقل در ارائه خدمات به مردم

پیشنهاداتی که در ادامه آمده در بخش نظرهای کاربران تین نیوز درج و ارایه شده است:

- اجباری شدن شارژ کیف پول.
- پرداخت و حرکت کردن به سوی مقصد.
- نصب دوبین کابین
-‌ ایجاد لیست سیاه برای پله های مختلف مردم با هدف شناخت مفسدان کلان تا سارقان جزئی تا از طریق این لیست، بر اساس میزان جرم دچار محدودیت شوند. بر این اساس می توان افراد مفسد کلان را برای ابد ممنوع المعامله (حتی خرید یک عدد سکه) کرد به طوری که نتواند هیچ مالی به نام خود ثبت کند و همچنین منع قرارداد شود و ... و افرادی که اقداماتی مانند پرداخت نکردن کرایه انجام می دهند هم را با انجام اقداماتی از امکان استفاده از تاکسی های اینترنتی محروم کرد و حتی برای کارت بانکی آنها محدودویت ایجاد کرد. لیست سیاه باید علنی باشد تا شاید این افراد از نظر اخلاقی دچار معذوریت شوند. با این روش، افراد متخلف در هنگام هرگونه معامله تخلفاتشان قابل شناسایی است.

- اجبار به داشتن شارژ قبل از درخواست سفر الزامی شود، لغو سفر توسط مسافر با جریمه مواجه بشود چیزی که برای رانندگان هست ولی برای مسافر به ندرت اجرا می شود، تاخیر در مبدا هم برای راننده و هم برای مسافر با جریمه همراه باشد.

- مجاز شدن استفاده از کارت خوان سیار شخصی برای رانندگان

- در اولین قدم باید شرکت های اینترنتی مشخصات واقعی مسافر مثل کد ملی، تاییدیه شماره تلفن متعلق به کد ملی شخص و نام واقعی مسافر را ثبت کند در غیر این صورت مسافران بدون امکان رهگیری می توانند هر تخلفی را انجام دهند.
-  الزام به شارژ کیف پول لازم است.
- امکان اجباری شدن پرداخت آنلاین قبل از شروع سفربرای رانندگان که تمایل دارند، فراهم شود.

- اگر قبل از انجام سفر کرایه از طریق اسنپ دریافت و شارژ شود هم مسافر سفر را لغو نمی کند و هم مشکلات پرداخت پیش نمی آید.

- کرایه نقدی حذف شود و همه آنلاین پرداخت کنند.

- مسدود کردن مسافران از طریق مدیریت اسنپ انجام شود و به مسافران بد حساب سرویس دهی نکنند.

 - اسنپ باید موقع حرکت تاکسی به راننده اعلام کند که مسافر بدهکار است تا خود راننده تصمیم بیگرد به او سرویس بدهد یا خیر.

- کرایه ها از مسافر ابتدا دریافت و سپس سفر شروع شود. به خصوص مسیرهای طولانی.ثبت نام اسنپ مسافر با کدملی باشد که از نظر امنیتی بهتر و چنانچه کرایه پرداخت نکرد هیچ پلتفرمی برایش نصب نگردد و اجرا نشود.

-  ندادن کرایه را خود اسنپ باید با جدیت دنبال کند راننده چرا تاوان بدهد.

-  همانطوری که در مورد راننده باید تلفن با کد ملی مطابقت داشته باشد باید مسافر هم هنگام نصب برنامه اسنپ یا تپسی تلفن همراه به نام خود باشد و با کد ملی مطابقت داشته و تایید شود در غیر این صورت مسافر کرایه پرداخت نمی کند و با یک خط دیگر برنامه ها را مجدد نصب و استفاده می کند.

- منصفانه ترین راهکار تقسیم ضرر بین راننده و شرکت است یعنی پرداخت نصف خالص دریافتی راننده متضرر که می شود در کمیسیون های سفرهای بعدی حساب کرد.

- قبل از ارسال درخواست برای راننده، کرایه باید پرداخت شود و بعد سفر برای راننده ارسال شود.

- اگر مسافر کرایه پرداخت نکرد با گزارش راننده اسنپ باید کرایه را پرداخت کند. اسنپ با مسافر طرف است، راننده، نباید  درگیر شود. 

- ایجاد گزینه برای پرداخت کرایه بعد از گزینه مسافر سوار شد، موثر است.

- بهتر است شماره تلفن و کسی که کرایه پرداخت نمی کند تا موعد پرداخت کرایه یک طرفه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • سید محمد حسین سجادی پاسخ

    با خیلی‌هاش موافقم، ولی خداییش دیگه دارید زیاده روی میکنید
    خط تلفن طرف یه طرفه بشه؟
    کرایه نقدی حذف بشه؟
    قبل از شروع سفر، کرایه پرداخت بشه؟
    درسته برای افرادی که توی کارنامه مسافرتی‌شون عدم پرداخت کرایه یا مشکل با راننده وجود داره، این محدودیت ها اعمال بشه خوبه،تا تضمینی باشه برای پول راننده، ولی اگر بخواهید این محدودیت های شدید رو برای همه مسافران اعمال کنید اصلأ حس خوبی به مردم دست نمیده، انگار ما همه دزدیم یا میخاید کلاه بردار و فراری سوار ماشین کنید

    • ناشناس

      چه خبرتونه؟
      چه خببببررررتونه؟
      خیلی تند میرید، پیاده شید با هم بریم
      بقیه شرکتهای اروپایی امتیازاتی برای مسافر میزارن ولی ایران جهان سومی میاد میزنه توی سر مسافر
      خوبه ما مسافرها هم بیاییم یه شصت تا قانون بزاریم بدیم اسنپ و تپسی اجرایی کنند
      یکم منصفانه باشید
      وقتی طرف کرایه رو حساب نکرده در مقصد یا در خونش منتظر باشید تا بیاد پرداخت کنه اگه نیومد هم برید در بزنید
      بچه بازیا چیه
      ۱. اسنپ و تپسی باید انتخاب خودرو رو به عهده مسافر بزاره
      ۲. باید نمره راننده رو به مسافر نشون بده
      ۳. باید وقتی راننده در حاضر شد در مبدا از مبلغ سفر کسر یا از امتیازش کم بشه
      ۴. و.... بقیشو شما بگید

    • M

      چند روز خودت بری اسنپ کار کنی نظرت کاملاً عوض میشه...

  • سعید پاسخ

    این راهکار ها بسیار عالی هست و اگر انجام شود دیگر شاهد پرداخت نکردن کرایه توسط مسافر نخواهیم بود.

    • ,سجاد

      چند شب پیش مسافر خانمی رو بردم تپسی متاسفانه کرایه رو نداده بعد میگه زدم به اعتبار تپسی متاسفم برای مدیریت تپسی که اینقدر ....
      لعنت به هرچی

  • ناشناس پاسخ

    امروز یک سفر با تپسی رفتم کرایه نداشت بدهد و من بدون دریافت کرایه سی هزار تومان کمسیون پرداخت کردم

    • بهرام

      😂😂😂😢😢😢

    • ناشناس

      خداوند خیرت دهد!
      تو نیکی می کن و در دجله انداز، تا ایزد در بیابانت دهد باز

    • علی

      دمت گرم بامعرفت خدایی دمت گرم مطمئن باش عوض شو چند برابر خدا میده به شما

    • HAMID

      ما راننده های تاکسی اینترنتی همه مون هرروز حداقل دو یا سه تا مسافر اینجوری داریم، یه کاری کردن این شرکت ها که قبولش کنی و باهاش کنار بیای، ولی حتی سفری هم که مسافر لغو میکنه باز کمیسیون از راننده میگیرن، خیلی بی انصافن

  • امیر پاسخ

    باسلام چند شب پیش مسافر خانمی راسوار کردم، خودش تپسی نگرفته بود یکی دیگه براش گرفته بود بعد رسیدن به مقصد مشکل اینترنت و نبود آنتن را بهانه کرد و گفت بعداً پرداخت میکنم، الانم منتظرم پرداخت کنه، به پشتیبانی تپسی هم اطلاع دادم موفق نشدم، اسم مسافری که تپسی گرفته بود واسه این خانم نج... جم... بود، واقعا متاسفم هرچی هم تماس میگیرم جواب نمیده ...

  • محمد پاسخ

    چی تراشیدن برا خودتون تنها راهش مسافر سوار نکردن یعنی تعطیلی کار هسته یه روز اسنپ ضرر داد خودشو جمع می‌کنه در غیر این صورت این شغلی هسته به نفع مسافر به ضرر راننده اسنپ باید هوای مسافر رو داشته باشه عمرا به بدبختی راننده گوش بده خلاااااص.

  • رضا پاسخ

    اگه کرابه ابتدای سفر پرداخت بشه باز دردسر جدیدی شروع میشه بنام رانندگان متخلف که هر رور امثال بنده باهاش درگیریم، مثلا میرسن سر کوچه میگن ما داخل کوچه نمیریم درحالیکه همون ابتدا، مبدأ و مقصد رو دیده و پذیرفته، خب حالا حساب کنید این قشر راننده که کرایه شم گرفته دیگه چکارها نخواهد کرد!!، متاسفانه مکان یابها هم اونقد دقیق نیستن وگرنه میگفتم کرایه به محض رسیدن به نقطه پایان سفر از کیف پول کسر بشه، اینجوری دعوای مسافر و راننده تموم میشد

  • نیما پاسخ

    راننده ها مطمعن باشن که هیچ کدام ازین موارد اجرا نخاهد شد تنها کاری که راننده ها میتونن به هم کمک کنن ساخت یک کانال مجازی مخصوص راننده های هر شهرباشه وخود راننده ها صفحه و شماره تماس مسافرانی که کرایه نمیدن را بین همدیگه به اشتراک بذارن تا راننده دیگه ای وقتی با اون شماره و اسم و فامیل مواجه شد سفرش را لغو کنددادن ۲۰۰۰ تومن جریمه خیلی بهتره تا اینکه نیم ساعت و بیشتر خودت و ماشینت وقت بذاره و کرایه ای دریافت نکنید با این روش میشه ۳۰ تا۴۰ درصد مسافران عدم پرداخت را شناسایی کنید

  • محمدرضا پاسخ

    این همه در مورد مسافر و کرایه ندادن و راننده ها صحبت کردید اما چرا در مورد ۳ برابر شدن کرایه های اسنپ و تپسی اون هم تو این وضعیت هیچی نمیگید الان که نه ترافیکی هست نه شلوغی خیابانها در نتیجه سفرها زمان کمتری نیاز دارد تو این وضعیت که جنگ هستش حداقل خودمون به هم دیگه رحم کنیم

  • حسین پاسخ

    سلام راهکارهای بسیار خوبی هست الان دیگه اتوبوس و مترو هم که سوار میشی اول کرایه رو باید بدی

  • ناشناس پاسخ

    اینهارو اتخاذ کنید خوبه، اما اینکه راننده اسنپ مسافر نمیگیره وایمیسته تا مبلغ بره بالاتر بعد درخواست قبول میکنه برای، اینطور رانندگانتونم ی جریمه در نظر بگیرید عالیه، اگر برای راننده نمیصرفه کلا از سامانه بیاد بیرون بعدشم طرف شغل داره ساعات بیکاری، اسنپ کار میکنه، بنظرتون بهتر نیست موقع ثبت نام یه پیگیری کنید ببینید طرف هیچ شغلی نداره اجازه ورود به اسنپ بدین بهش، اینجوری هم درامد بهتری خواهد داشت راننده هم بالاخره یجوری راضیتر هست

    • بی نام

      چون میبینه کرایه پایینه نمیگیره
      چون میبینه استهلاک ماشین بالاس
      چون قیمت لوازم و دستمزد رو میبینه مفتی سوار نمیکنه ک فردا ده برابر بزاره روش بره قطعه بخره و دستمزد بده
      اگه صرف نمیکنه چرا کار میکنه؟؟؟ چرا وقتی میبینی قیمت بالاس اسنپ میگیری خوب با تاکسی برو (ادم ی جاهایی مجبوره چ راننده چ مسافر با شرایط بسازه)
      من خودم اسنپ کار میکنم و تا وقتی کرایه پایین باشه از خونه بیرون نمیرم
      شماهم دوست نداشتی تاکسی و مترو هستش مفتبر نیستیم ک ده برابر هزینه تعمیرات و لوازم بدیم همینجوریشم نمیصرفه مجبوریه

  • بهزاد پاسخ

    متاسفانه بعلت بی مسولیت شرکت اسنپ رانندگان همیشه درگیر مسافران هستند که کرایه خودرا به بهانه های پرداخت نمی کنند و این ممکن است به جرو بحث بین راننده و مسافر شود
    پیشنهادی که در بالا ارائه کردید خیلی خوب است اگر شرکت اسنپ اجرا کند و پیش از حرکت باید کرایه پرداخت شود و لوکیشین مسافر فعال شود

  • مینا پاسخ

    عالیه اما برای رانندگان اسنپ که به زنان و دختران بی حرمتی میکنن تجاوز میکنن و یا برای یه گوشی اقدام به قتل مسافر میکنن چه تمهیداتی اسنپ در نظر داره برای یه کرایه چه غوغایی به پا کردید اما جان و ناموس مسافر اهمیتی نداره تواین مدت از قتل الهه که گذشته ندیدم تمهیداتی برای حفظ جان و مال و ناموس مسافر اندیشیده باشید .

    • مرتضی

      چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا!
      قاتل الهه اسنپی نبود، شخصی بود..

    • اکبر

      ما همه چی را قبول داریم اینکه هردمبیل است قبول نباید راننده آنطوری گزینش شود نه اینکهخدا شاهد بالای ۱۵ سال مسافرکشی یک دهم سیستم اسنپ مسافر کرایه نداده وبی مسولیتی اسنپ ندیدم فعلا تعطیکردیم کار را

  • خسرو صفری پاسخ

    اسنپ و مشتری هیچ ضرر نمکنند فقط راننده‌ و ماشین راننده ضرر می‌کند اسنپ که راحت نشسته کمسیونش را می‌گیرد مسافر هم که یک رهگذره تمام امتیازها مال اسنپ و مشتری است انگار رانندگان اسنپ و وانت اسنپ نوکرشونن. یک ضرب‌المثل قدیمی هست که میگند به سگه گفتند چرا استخوان دم دهن داری گفت استخوان را بندازم چی بردارم حالا شده شغل اسنپ نخواهی کار کنی همین هم از دستت می‌رود

  • علی پاسخ

    واقعأ باید فکری برای این معضل بکنند کرایه نگیری پورسانت بدی مالیات بدی عوارض بدی بعد ثپسی پیام میده مورد تأیید مسافر نگرفت مسافری که کرایه نمیده راحت هم دروغ میگه راحت ترین راه ثبت شماره ملی این که کاری نداره

  • ایرانی پاسخ

    این ها راهکار بود یا یک سناریوی طنز باید ریشه مشکل حل شود وگرنه زندا و اعدام هم جزعی از مجازات هستند آیا جرم اتفاق نمیافتد مشکلات جامعه را با جرم انگاری نمیشود حل کرد

  • اکبر پاسخ

    لطفا رانندگان اسنپ و تپسی رو ستاره دار کنید تا مسافر بتونه انتخاب راننده کنه،راننده هایی هستن که واقعا برای اسنپ تپسی مناسب نیستن،راننده چرا سفر رو نمیگیره؟چرا باید من که مسافر دائم اسنپ هستم هی معطل بشم ببینم کدوم راننده سفر رو میگیره،بعضی از راننده های اسنپ واقعا قابل احترام هستن،ولی بعضیها فقط اسنپ پر کن شدن،

  • عاقلان دانند پاسخ

    واقعا فک میکنید اسنپ دلش برای راننده میسوزه

    • ناشناس

      اسنپ برای سفرهای لغو شده کمیسیون کم میکنه اون از همه گدا گشنه تره هر چی زنگ و تیکت هم میزاری بی فایدس

  • ناشناس پاسخ

    مسافر سفر لغو می‌کنه هیچ راننده لغو کنه جریمه طرف حساب راننده باید اسنب باشه نه مسافر

  • لیلا پاسخ

    گاهی از روی عمد کرایه پرداخت نمیشود، من خودمچند روز پیش در حین سفر هر کاری کردم رمز پویا برام نیومد برای پرداخت پول نقد هم همرام نداشتم شماره کارت از راننده گرفتم رفنم به اولین دستگاه کارتم مسدود بود، دستگاه کارت خوان سیار بهترین گزینه هستش

  • ناشناس پاسخ

    انجامش بدن راننده مسافر را تا یه جایی ببره بعد پول نده مسافر حقش ضایع میشن اسنپ و تپ سی باید به فکر باشند

  • ناشناس پاسخ

    به اسنپ بفرمایید کرایه رو منطقی تر و کمیسون رو کمتر کنه و باقی مسائل دخالت نکنه که بهترین کمک به راننده هست

  • ناشناس پاسخ

    شرکت فقط فکر کمیسیون و عدم رضایت مسافر هست و اون مسافر هم اینو فهمیده حالا شما راهکار بده چیزی که زیاده راننده که هیچ گونه همکاری با هم ندارند توی 12 روز جنگ مگه از گرسنگی مردیم الان هم بعد درست شدن اوضاع فقط کافیه 3 روز اتحاد داشته باشیم

  • علی اصغری فر پاسخ

    انصافا کمیسیون زیاد برداشت میکنید و انصاف نیست..کرایه هارو تغیر دهید

  • مهدی پاسخ

    من درآمد اسنپ رو یادداشت میکنم، دقیقا ۲/۶ درصد از مسافرها کرایه نمیدهند. قبلا ساندویچی داشتم دقیقا ۱/۸ درصد از نسیه ها هرگز پرداخت نمیشد. چاره ای نیست برای هر شغلی درصدی از این پرتی ها داره. حتی یک فروشگاه با چند فروشنده درصدی برای دزدی از خالص درآمد خودش کم میکنه.

  • ناشناس پاسخ

    هیچ کدوم لازم نیست،فقط بدون شارژ کیف پول نتونه بگیره کافیه،به مقصد هم رسید اتوماتیک کم بشه

  • ن ناطقی پاسخ

    سلام من خانم هستم و راننده اسنپ با خیلی از این موارد موافقم با این شرایط هویت مسافر کاملا مشخص میشود بعضی از مسافران راننده را برده خود می‌انگارند ما هم شخصیت داریم ناراحت می‌شویم اسنپ تمام رفاه را برای مسافر گذاشته راننده هیچ راهی برای خیلی از رفتارهای مسافر ندارد پرداخت هزینه فقط یکی از مشکلات است به درد دل رانندگان هم گوش بدهید دست رانندگان را در انتخاب هزینه باز بگذارید

  • ناشناس پاسخ

    خوبید شما ؟ خط تلفن یک طرفه بشه برای طرف چرا اونوقت پیامک برایش برود هزینه را پرداخت کنید در غیر این صورت امکان سفر بعدی برای شما وجود ندارد همین به سرعت پرداخت می کنه

  • مهدی پاسخ

    بی،نظیره

  • حجت اله کریمی پاسخ

    با درود،چونکه مسافر از سوی شرکت جهت سفر اعلام میگردد مسئولیت کرایه با شرکت می باشد در صورت خودداری مسافر از پرداخت کرایه شرکت باید پرداخت کند

  • شهروند پاسخ

    والا چی بگم، و نمیدونم به این وضع مسخره بخندم یا گریه کنم

  • عبدالرحیم نظریان پاسخ

    باسلام ، پرداخت کرایه قبل از شروع سفر معقول نیست چ بسی مسافر کرایه را پرداخت کند ولی به هردلیل مانند خرابی خودرو و ... راننده موفق به رسانیدن مسافر به مقصد نشود لذا پیشنهاد می شود از طریق شارژ کیف پول و پس از درخواست سفر از طرف مسافر ، هزینه سفر بلوکه شود و پس از زدن گزینه پایان سفر کرایه که بلوکه شده بود به راحتی به حساب راننده منتقل شود همچنین ازین طریق در صورت لغو سفر درصدی از کرایه بعنوان خسارت به حساب راننده واریز گردد

  • ممد پاسخ

    چند بار برای من پیش اومد به پشتیبانی اسنپ گفتم نه تنها کاری نکرده بلکه کمیسیون اون سفر رو هم ازم کم کرده

    • حکیم

      بهترین کارعدم همکاری بااسنپ هست بااین کمیسیون فضایشون اخه 20درصد واسه هرسفر پالایشگاه هم درروز همچین دتمدی نداری

    • اکبر

      کرایه ندادن وسایر موارد به یک طرف اینکه جواب سوالات شما را اسنپ چیز دیگری می‌دهدکه ربطی به سوال شماندارهوکمسیونش را میگیره من تاکنون چندین مسافر خانم را اعلام نمودهام گذشته از آقایان اسنپ میگه بگیرید مسافر میگه از کیف پولم اسنپ کم کرده وپیاده میشه می‌رود کلی زحمت کشید ی بعدا باید کمسیون هم بابت کرایه دریافت نشده بدی

  • مهدی پاسخ

    با سلام
    ما بارها با این مشکلات درگیر بودیم و به اسنپ گزارش و پیشنهاد دادیم اما انگار شرکت فقط بدنبال کسب سود خودش هست و مشکلات راننده هیچ اهمیتی جهت پیگیری ندارن ، اگر این مشکلات که در این مقاله بخوبی به تمام زوایا و راهکارها اشاره شده به همین دقت مرتفع گردد نقص بزرگ و فاحشی از این سیستم رفع شده است .
    ضمن اینکه فراموش نشود وجود نقص عدم احراز هویت مسافر توسط شرکت هم جان و مال راننده رو در مقابل خطرات تبهکاران افزایش داده و هم مشکلات امنیتی جدی برای کشور داره
    به امید گوش شنوا و چشم بینا

  • ناشناس پاسخ

    پیشنهادات فوق عالی عالی عالی 👌👌👌❤️

  • راننده پاسخ

    همانطور که راننده باید برای دریافت سفر شارژ کیف پول داشته باشد ، مسافر هم باید مطابق با مبلغ هزینه سفر ، کیف خود را شارژ کند ، تا با تایید راننده برای شروع حرکت ، این مبلغ توسط برنامه ، برای مسافر غیر قابل برداشت ، و در پایان سفر به حساب راننده شارژ شود.

  • ناشناس پاسخ

    اسنپ وتپسی فقط رانندهاروبدبخت مکنه کرایها برای چندسال پیش مسافرا کرایه نمیدندجدیدااسنپ وقتی مسافرسفرشولغومیکنه ازراننده کمیسیون کم میکنه برای من دوباراین اتفاق افتاده به اسنپ گزارش میدم میگه پیگیری میشه که اونم هیچ وقت پیگیری نمیکنه

  • ناشناس پاسخ

    پارسال توسط مسافر اسنپ با سلاح گرم و شوکر خفت شدم گوشی و ماشینم را از من گرفتند بعد از یک هفته ماشین از خرم آباد پیدا شد ولی با وجود دستور قضایی اسنپ هرگز حاضر به دادان مشخصات راننده به بنده نشد

    • ناشناس

      ادرس را به دادگاه میدهند، نه به شما

  • ناشناس پاسخ

    سلام وقت بخیر
    دیشب مسافر سوار کردم اسمش را قاتل شب سیو کرده بود بهش زنگ زدم گفتم الان چه وقته گفت شبه گفتم تو هم قاتل و شبی چه جور آخه تو رو سوار کنم قاتل.
    لطفاً لطفاً نام مسافر با نام صاحب سیم کارت مطابقت داشته باشد

  • مصطفی پاسخ

    با خیلی از موارد موافقم. همه ملت اینطوری نیست، اما افراد شیاد و مکار هم کم نیستند. بنظرم این وظیفه اسنپ یاتپسی هست که بایکی ازین راهکارها،هم جلوی ضرر راننده رو بگیره، هم باعث بدبینی نسبت به همه مسافرانشه،
    برامنم خیلی اتفاق افتاده، ماه گذشته فقط یک ونیم میلیون تومان، از طرف مسافر به بهانه‌های مختلف پرداخت نشده، اسنپ نه از کمیسیونش میگذره ونه عرضه پیگیری داره

  • احسان پاسخ

    اسنپ خیلی سر خود تر از این حرفهاست،، مافیا هست اعتراض هم بکنی،، بهت میگن مشکل داری خوشت نمیاد کار نکن،، باید ۵ دقیقه بری منتظر باشی تا مسافر بیاد واقعا مسخره ست،، کرایه نداد بما مربوط نمیشه،، حق با مسافره،، مسافر هیچ تایید صلاحیت نشده قاتل و خفت گیر و ساقی مواد جابجا میکنیم، مسافر هم میتونه هر بهتونی بهت بزنه،، و غیره،، از بیکاری ما ها کمال سو استفاده را کرد این اسنپ،، البته مثل شرکتهای دیگه در زمینه های دیگه

  • امیدیارمحمدی پاسخ

    ایولا کاملا کامل و بی نقص موافق صدرصد چون خیلی پیچوندن منو

  • کیان پاسخ

    بهترین کارو فقط ینفراز همه عاقلتربود گفت فقط مثل راننده کامیونها راننده اسنپها هم چندروز بیشرف وبیغیرت ومفت بر بودن بزار کنارباهم وپشت هم باشن نسافرنزنن اسنپ تااین کارنشه بفکر رانندش نیست فقط افزایش درصد خودش وکمترکردن کرایه رو مدنظرشه چون ازرقیبش تپسی جلوبزنه کون لق راننده این وسط

  • ستار پاسخ

    باسلام . اگر پرداختها بصورت آنلاین باشد و مسافران احراز هویت واقعی داشته باشند هیچ مشکلی نه برای راننده و نه برای مسافر پیش میاد.ممنون از شما

  • ناشناس پاسخ

    خیلی طولانی شد ،مسافر رو بکشید .🤣

  • امیر پاسخ

    الان ی کار خوب که تپسی داره انجام میده اگرراننده به مبدا برسه و رسیدن رو بزنه ولی مسافر سفر رو لغو کنه بلافاصله ده هزار به راننده پرداخت میشه ولی اسنپ حتی اگر معطلی بابت اومدن مسافر زیاد هم باشه بعد مسافر سفر رو لغو کنه بازهم هیچ مبلغی پرداخت نمیکنه

  • محسن پاسخ

    باسلام راهکارهای خوبی هست به شرطی که شرکت اسنپ هم پشتیبان راننده هاش باشه واین قوانین رو دراپدیت های بعدی برنامه اسنپ مسافر و اسنپ سفیر تماما اعمال کند وبیشتر وبیشتر به راننده ها بها داده بشه حداقل به اندازه مسافر

  • مرتضی پاسخ

    دوستان یه وقت بذارید یه کار فنی چیزی یاد بگیرید الکی خودتون حیرون اسنپ نکنید که غیر از نابودی خودتون و ماشین هیچی نداره

  • FM پاسخ

    بیخود کرده انقدر نسافر رو زیر سوال برده
    بره ماشینهای از رده خارجش رو به روز کنه که تو گرما یه کولر هم ندارن روشن کنند
    یا اون رانتدهای بد حساب که گاها پول اشتباهی به خسابشون میره و خیلی راحت میپیچونن و مابقی رو برنمیگردونن اون با وجود پیگیری از خود اسنپ
    همه چی رو خراب کرد روسر مسافر

  • محمود پاسخ

    کمیسیون کمتر بگیرید

  • ali پاسخ

    خدا شاهده هرچی نوشته شده بود، مو به مو تمام واقعیت بود، مخصوصا کد ملی وسیم کارت به اسم خود مسافر باشه،که حداقل امنیت راننده یه مقدار حفظ بشه، واینکه کرایه قبل از شروع سفر پرداخت شه که دیگه استرس پرداخت نشدن کرایه رو از بعضی از مسافرها نداشته باشیم

  • مرتضی پاسخ

    راحت ترین و موثرترین روش همان شارژ کیف پول مسافر؛ قبل از درخواست سفر هست..
    مسافر باید در زمان درخواست سفر؛ کرایه را پرداخت کند و این کرایه نزد اسنپ به امانت باشد تا زمانی که راننده؛ او را به سلامت به مقصد برساند..
    ( اسنپ میتواند از لوکیشن خودرو متوجه شود که مسافر به مقصد رسیده باشد)
    بعد از پایان سفر، اسنپ کرایه را به حساب راننده واریز کند..
    و اگر به هر دلیلی سفر انجام نشد؛ اسنپ؛ کرایه را به مسافر برگرداند..

  • حسین پاسخ

    اصلا فکر سفرهای دو مسیره کردید که وسطش توقف دارن ولی حساب نمی کنند یا سفر یک مقصده از مسیری میگن برو که یکی از دو سه نفر که با هم سوار شدن همه رو برسونی نه از مسیر خلوت برنامه اینها رو چکار می‌کنی جناب اسنپ و تبسی

  • ابوالفضل عابدی پاسخ

    سالها این وعده وعیدها داده می شود کی به فکر قشر ضعیف هست که اسنب باشه

  • ناشناس پاسخ

    کمیسیون ۵ درصد نه ۲۰ درصد!!!

  • محمد پاسخ

    آفتابه و لگن هفت دست ،شام و ناهار هیچ

  • ali پاسخ

    بعضی ها هم بیشتر از تعداد نفرمجاز میخوان سوار شن بهشون میگی تعدادظرفیت 3 نفر هست میگه لغو کن یه راننده دیگه بیاد سوار، بعضی از راننده ها حق بعضی از دیگر از راننده ها را ضایع میکنن، خواهشا شرکت اسنپ به درستی اطلاع رسانی کنه یا حدااقل یه پیامک به همه کاربرهاش بفرسته که بیشتر از 3 نفر نباید سوار شن، با این کار هم وقت راننده گرفته مسافر هم عین خیالش نیست

  • بابک ارینفر پاسخ

    سلام آنقدر از مسافران عزیزکرایه ندادن بیخیال کار کردن با اسنپ شدم

  • ناصررحیم خانلی2470246555 پاسخ

    واقعا که طرح خوبی است اگر این طرح اجرا بشه خیلی عالیه

  • محمد پاسخ

    سلام.بارها مسافرکرایه منوپرداخت نکرده.دراینصورت چیزی جیب من نرفته هیچ.بلکه درصداسنپ هم ازحسابم کسرشده.وقتی اطلاع میدیم به اسنپ پیامک میادمیگه اگه ازمسافردریافت کردیم تا۷۲ ساعت دیگه میادحسابت.بعدازاین فرصت۷۲ساعته هیچ اتفاقی نمی افته فقط راننده متزرع میشه.

  • رضا کریمی. راننده اسنپ پاسخ

    اسنپ خودش دزده و. از راننده بدبخت علنا دزدی میکنه حاضر به جوابگویی نیست . الان خودم یکماه درگیر این موضوع هستم سرویسی انجام ندادم لغو سفر کردم حدود 44000 تومن برای من کمیسیون محاسبه کردن هرچی پیام میدم. زنگ میزنم. تیکت میزارم کسی جواب نیست هر کی باور نداره با شماره 0913/165/3932 تماس بگیره تا بهش ثابت کنم. در مجموع استپ اشغالترین سامانه مسافری . خواهشا گول اسنپ دزد رو نخرید جتی فیلم برداری کردم آماده پخش هستش

  • مهدی پاسخ

    سلام بهترین راه اول کرايه پرداخت بشه بعد حرکت همانند شرکت‌های اتوبوس رانی

  • ناشناس پاسخ

    از کسایی که تو اسنپ پرداخت نمیکنن نباید خدمات داد اونا فقط میخوان سو استفاده کنن نمیدونم اسنپ چرا درک نمیکنه

  • منصور پاسخ

    یهترین راه حل شارژ اجباری کیف پول حداقل۵۰۰هزار تومان هست و پرداخت اجباری اعتباری و در صورت لغو سفر نصف کرایه از شارژ مسافر کسر شود

  • ناشناس پاسخ

    همش الکیه، اسنپ اصلا راننده براش اهمیتی نداره، اون فقط مشتریش مهمه، اگه راننده اهمیت داشت مثل تپسی پیگیری میکرد و کرایه رو میگرفت، ولی بعضی وقتا اسنپ از مشتری که کرایه نداده هم دفاع میکنه

  • محمد ابراهیم پاسخ

    شارژ حساب متقاضی اسنپ میتواند بهترین گزینه باشد.

  • منوچهر پاسخ

    باید شرکت سرویس دهنده کرایه را از مسافر بگیرد و به حساب راننده واریز کند .پس برای چی 20 درصد پورسانت یا کمیسیون میگیره .شرکتی که روزانه میلیاردها درآمد دارد حالا کرایه را هم پرداخت کند نه راننده ای که از بدبختی و فقر اقتصادی وارد این شرکتها مثل اسنپ و تپسی شده است

  • همایون پاسخ

    ول کنید این چرندیات رو شما کرایه هارو اضافه کنید ما خودمون بلدیم ازمسافر پول بگیریم
    داریم مفت کشی میکنیم اصل رو ول کردید چسبیدیم به فرعش

  • محمود پاسخ

    مسافر زمانی کرایه پرداخت نمیکند که سفر خود را لغو میکند ولی اسنب کمسیون کسر میکند ولو سفر لغو شده باشد و هزینه نگرفته باشی الان اسنب دارد خلاف میکند نه مسافر کارشناسان هم پیگیری نمی‌کنند

  • محمد پاسخ

    کرایه بین استانی منو پنجم فروردین ۹۰۰ هزارتومان را واقعا باید فقط راننده تاوان پس بده مسافر اسنپ معرفی من سوار کردم ولی دریغ از این که اسنپ یه یک ریالی بابتش به من پرداخت کنه به مسافر اخم کنی منفی میده و یکسری داستان داری ولی حق راننده که پایمال شده اصلا حساب نیست به نظر من دور جون همه راننده های عزیز کسی اگر خواستی نفرین کنی باید بگی برو راننده اینترنتی شو .

  • محمد پاسخ

    من راننده اسنپ هستم بهترین روش گذاشتن یک گزینه در اپ برای پرداخت نکردن هزینه سفر و تایید آن توسط مسافر است ود رصورت تایید مسافر اسنپ هزینه را پرداخت و مسافر را بدهکار نمایدچون اغلب مسافران به بهانه های اینکه کارتشان مشکل دارد یا عابر بانک پول ندارد هزینه را موکول به بعد می کنند در این صورت راننده گزینه عدم پرداخت نقدی را فعال و از مسافر میخواهد تایید را بزند و دیگر مسافر نمی تواند با بهانه های واهی هزینه را پرداخت نکند.

  • Iman پاسخ

    مشکلات زیاد هستن همونطوری که برا کرایه ارزان کمیسیون ۲۲ درصدی می گیرید و لذت میبرین خودتون هم این مشکل حل کنید منه راننده با کیلومتر ۲۵۰۰ تومنی شما ..که از مبدا تا مقصد تعیین کردی و نه ترافیک نه گرما نه سرما مد نظرتونه نه تورم و گرانی استهلاک بحث با مسافر که پول رو بزن برام اگه اینو گفتم نمره منفی میزنه خودتون چاره پیدا کنید مشکلات حل کنید سرویس دهی خوب و مدرن انجام بدید هزار تومنی که گزاشتی رو کرایه داری از تو کمیسیون از من‌میگیری بدرد چی میخوره جوری کرایه بالا ببر که منم ته جیبم چیزی برا زندگی کردن داشته باشم

  • هادی پاسخ

    سلام این کار خیلی خوبه ما همیشه این مشکل هست تا میرسی به مبدا مسافر لغو سفر میزنه .باید جریمه در نظر گرفته شود .

  • آقایی پاسخ

    سلام :
    شارژ کیف پول برای مسافر باید اجباری شود. مسئولیت درج آدرس اشتباه توسط مسافر بعهده خود مسافر است و باید هزینه اضافی پرداخت کند. لغو از طرف مسافر را جدی اعمال کنید و دد صورت عدم پرداخت هزنه سفر مسئولین جدی برخورد کنند (راننده اسنپ)

  • Reza پاسخ

    اسنپ و تپسی بی{....} موقع جنگ چرا طرح تشویقی نمیذاشتین؟ چرا کرایه رو به کمترین قیمت ممکن رسونده بودین؟ چون میدونستین جوانها کار و کاسبیشون خوابیده و به اسنپ و تپسی رو آوردن و مجبورن کار کنن آره؟خیلی بی {.....}

  • نیما پاسخ

    سلام افاغنه غیر مجاز متاسفانه زیاد شدن و با خط همراه بی نشان یا مجهول النشان.اگه بلایی سر راننده آوروند کی جوابگو هست.تمهیداتی اندیشیده بشه مسافر خط و کارت بانکی بنام خودش باشه.

  • ناشناس پاسخ

    سلام واقعا خیلی عالیس من خودم راننده اسنپ هستم اکثر مسافرها که وقتی میرسیم ب مبدا تماس میگیریم یاتلفن خاموش است یا درشبکه نیس وبعضی وقتا مثلا 5 دقیقه تامبدا فاصلس شخصا لغو را بی ادبانه میدانم مسافرپیاگ میدهد

  • ناشناس پاسخ

    سلام من راننده اسنپم بیشتر مسافرها وقتی ب مبدا میرسیم تماس ک میگیریم یا تلفن خاموشه یا در شبکه نیس ویا وقتی تا مبدا 5 دقیقه زمان تخمین زده میشود مسافر پیام میدهد در مبدا منتظرم ینی زمان مسئله ای نیس ولی همین که ب محل میرسی تا میخوای بزنی رسیدم مسافر لغو میکند

  • یکی پاسخ

    در حوادث اخیر جنگ تحمیلی اسراییل اسنپ با احتمال زیاد فضای امن جاسوسان شده بوده در رفت و امد و جابه جایی ریز پرنده ها و همه اش به دلیل نبود نظارت بر شرکت های اینترنتی است اگر تنها یک روز به عنوان راننده یا حتی مسافر از اسنپ استفاده کرده باشی متوجه میشی که از طریق اسنپ هر خلاف و فسادی رو میشه انجام داد چون هیچ کس نمیتونه اسنپ رو بازخواست کنه که این هم جای سواله که چه کسانی ذینفع هستند که اجازه نظارت شفاف بر اسنپ رو نمیدهند

  • ناب پاسخ

    پس تکلیف اونی که ۱۰ دقیقه منتظر میشیم تا راننده برسه بعد یکدفعه راننده کنسلش می‌کنه، چی میشه؟ حالا فقط مونده تا ما کرایه رو پرداخت کنیم و راننده نیاد .. یعنی کنسلش کنه...؟؟؟!!!!! یک‌دفعه درب اسنپ رو ببندید خیال راحت..

  • آشنا پاسخ

    یکماه پیش مسافر از شهرک دانشگاه بردم طرشت ۱۴۸ تومن کرایه ش بود پیاده شد گفت چند دقیقه دیگه میزنم منم چون جوون بود نخواستم خراب بشه الان یکماهه زنگ میزنم شمارشو انداخته رو شماره دیگه اصلا جواب نمیده خب این باعث میشه دیگه سرم کلاه نره چون اسنپ در جا کمسیون کم میکنه اصلا کاری نداره طرف کرایه داده یا نه بهترین راهش اینه طرف قبل از سوار شدن به اسنپ پرداخت کنه که گزینه سوار شدو که میزنی همزمان کرایه اش پرداخت شده باشه البته نا گفته نمونه ممکنه صد تا یکی اینطور باشه ولی خب چرا سی چهل کیلومتر میری آخرش زکی

  • امیر پاسخ

    متاسفانه اسنپ فقط مسافر میخواد کمسیون بگیره دیگه به هیچی کار نداره اگه همه اعتصاب کنن ۲ روز سرویس ندهند مجبور میشه طرف راننده را هم بگیره راننده ای که تو این تورم فقط برا مکانیک وتعویض روغن وکمسیون اسنپ مفت کار میکنه

  • علی تهرانی پاسخ

    حسب مشتری مداری ، احترام و حقوق مسافر حتمآ باید لحاظ شود. مسافر بد حساب را میشود تیکت دار کرد تا راننده از ابتدا بداند چه مسافری سوار کرده و اختیار سرویس دهی با راننده باشد . ولی مسئله اصلی اتباع هستند ، کسی دیگر استپ می گیره ، شرایط انتقال پول ندارند و امنیت سفر را بخطر می اندازند .

  • علی پاسخ

    واقعا این دوزار کرایه که ۲۰/ هم کمسیون کسر میشه دیگه چیه که بعضی مسافرها پرداخت نمیکنن اسنپ هم میگه اگر مسافر پرداخت کرد بحسابتون واریز میشه آن مسافربرید مادام العمر حسابش مسدود بشه

  • سیدمهدی پاسخ

    درود . متاسفانه اسنپ فقط به فکر خودش هست .چطوره که به محض اینکه گزینه مسافر سوار شد رو میزنی ۲۰ در صد کمیسیون خودش رو کسر میکنه . دیگه راننده براش مهم نیست و بارها و بارها اعلام شده که مسافر کرایه پرداخت نکرده ولی هیچگونه حمایتی از طرف اسنپ نشده و این نمونه بارز ظلم در حق راننده هست

  • مصطفی پاسخ

    پرداخت آنلاین خوبه همون اول شارژ کنه بعد اسنپ بگیر ولی شارژ نکرد نقدی هم نداد اسنپ باید بده این همه پول مفت میگیر هالا یک مسافرم نداشت جورشو بکشه راننده چه گناهی کرده بخاد نصف کرایه بده

  • راننده اسنپ و تپسی پاسخ

    بهترین راهکارها:
    ۱. ثبت‌نام مسافر همانند ثبت‌نام رانندگان با سختگیری و نام و نام‌خانوادگی واقعی بهمراه ثبت موبایل به نام شخص و شماره ملی باشد.
    ۲. در صورت پرداخت نکردن کرایه امکان درخواست سفر بعدی برایش مقدور نباشد مگر اینکه بدهکاری خود را تسویه کرده و به محض تسویه مسافر، شرکت اسنپ نیز با راننده خود تسویه کند.
    ۳. شارژ بودن کیف پول مسافر قبل از درخواست سفر. کسی که میخواد با موبایل برای خودش تاکسی بگیره حتماً بلده با موبایل هم کیف پول خودش رو شارژ کنه. اگر میگه نمیتونم حتماً یه ریگی به کفشش هست!

  • سجاد پاسخ

    درود
    اول اینکه برنامه اسنپ واقعا مشکلات زیادی داره
    دوم بهترین راهکار اینه خود اسنپ .پول راننده رو بده و مسافر سرویس بعد بدهکاری رو بده و
    سوم خدایش اسنپ با این درصد بالایی کمسیون که از راننده میگیره راننده متضرر میشه
    جهارم نرخ پایین بعضی از شهر ها و مسافت ها. خدایش تو این ترافیک و اوج گرما و مصرف سوخت بالا .
    پنجم . مسافت‌های بیرون شهری و روستایی که برگشت باید راننده خالی بیاد تا اولین مسیر شهری .
    ششم
    قطعی بسیار زیاد جی پی اس و

    • مرتضی

      دمت گرم
      حرف دل هممون رو زدی

  • مهران پاسخ

    بسیار عالی ممنون از اسنپ که به فکر ضرر و زیان رانندگان می‌باشد.

  • سیروس پاسخ

    تپسی از اسنپ بهتره چون خسارت کرایه مسافر رومیده

  • سامان پاسخ

    کرایه پایین مقصد ۶۰ تومنی ۲۵ میزنه از اونم ۵ تومن کسر میشه

    • سجاد

      نه داری اشتباه فکر میکنی از تپسی دزد تر من ندیدم

  • علی پاسخ

    برای منم چند مورد پیش اومده که مسافر کرایه پرداخت نکرده.
    به اسنپ هم گزارش دادم ولی هیچ اقدامی نکردن

  • بهرام پاسخ

    اسنپ بفکر درآمد خودش هست ! نه رانندگان
    اگر برای مسافران سخت گیری کند مشتریان سراغ تپسی و ... می‌شوند.
    بنابراین سعی می‌کند مشتری را راضی نگه دارد یا در مواقعی مجبور کند، از طرفی رانندگان را طوری تحت استعمار نگه دارد که از سقف آستانه تحمل رد نشود !
    ازطرفی با رقیبان بتواند رقابت کند !

  • زهره پاسخ

    بعد وقتی دو ساعت مسخره ی راننده اسنپ منتظر بودی و راننده نیومده یا یهو لغو می کنه چی . یا بعضی وقتا مسخر شو در می باره اسنپ هزینه نجومی می ده چی

    • ناشناس

      یعنی دو ساعت منتظر موندی! بعد یک ربع باید لغو سفر میکردی!

  • ایرانی اریایی پاسخ

    چقدر ور میزنید...کلا اسنپ و بساط اون را جمع کنید. خودتون را گوسفند فرض کردید. این شغل و کار تاکسی رانی هست. برای خودتان دفتر دستک باز کردید.... جمع کنید بساط شیادی کلاهبرداری و حق کشی.. صنف تاکسیرانی را بیکار کردید خدا ازتان نگذرد الهی نه خودتان نه {....} خیر نبینند. به رو سیاه بنشینید.

    • ناشناس

      چقدر با ادب و انسانیت حرف زدی!

    • ناشناس

      بدتر از اونایی ک گفتی سرت بیاد ک حرف زدن یاد بگیری

    • ناشناس

      گوسفند خودتی ابله بی سواد

    • احمد

      س.حیف اسم ایرانی آریایی که رو خودت گذاشتی.منم راننده تاکسی ام.مرد حسابی تو چقدر بی ادبی.مثل آدم حرفت رو بزن.همه ما مشکل داریم گرفتاریم.دلیل نمیشه بهم بد و بیراه بگیم.یعنی همه ور میزنن،همه هم جمع کنن،اونوقت تو یه نفر ....
      یاد بگیر که درست حرف بزنی.راننده تاکسی خانواده داره دنبالِ کسب و کاره.این یعنی اینکه باید ادب داشته باشه.چون ادب سرمایه ی بَشَرِه.

  • ناشناس پاسخ

    گزینه یک یعنی اجبار به شارژ کیف پول سالهاست در آمریکا و اروپا داره انجام میشه ، مخالفان این طرح دزد هستن وگر نه دلیلی برای مخالفت نیست
    حذف پول نقد و کارت به کارت تنها راه نجات از دزد است
    قبل از گرفتن راننده باید کیف پول پول کمی بیشتر از کرایه سفر شارژ داشته باشه و در حین سفر کیف پول مسدود میشه و بعد از رسیدن به مقصد خود اسنپ پول رو به راننده میده / یعنی مسافر و راننده دیگه برای کرایه با هم حرفی ندارن

  • ناشناس پاسخ

    فکره خوبیه ادم های بی نظم و شلخته و بی فرهنگ مجبور بشون بانظم باشن جامعه به اجبار و دیکته لازم دارد ما مردم هم خودمون بدتریم همش عیب از بالایی ها خودمون هزار پله بدتر یم باید با قانون و اجباری نظم دار شویم و منظبط

  • محمدرضا اکبری پور کرانی پاسخ

    خیلی عالی من با این تحر راضی هستم و خانواده‌های رانندگان هم از استرس دور هستند من خودم هم در اسنپ و تپسی فعالیت دارم

  • آرش پاسخ

    اسنپ دنبال هیچ تمهیدی حهت پرداخت کرایه نیست کمیسیون روبروی داره اصلاحاتی نداره مسافر کرایه را پرداخت کرد یا نه

  • مهدی پاسخ

    تنها راهش شارژ اجباری کیف پول و پرداخت شدن هزینه سفر به صورت خودکار پس از سوار شدن مسافر هستش
    مابقی اقدامات عملی نیستش و اینکه به مابقی مسافرها لطمه میزنه

  • AAA پاسخ

    در این ایام جنگ ایران با اسرائیل این و تپسی کرایه هارا بسیار گران کرده آند و هم چنان ادامه دارد چرا نظارت نیست ؟

  • انسان پاسخ

    متاسفانه اسنپ و تپسی خیلی مشکل دارن. حدود 40 کیلومتر راه رو میزنه ۸۰ یا ۹۰ تومن این کجاش انصافه. کرایه تاکسی شهری درست ۳ یا ۴ برابره. متاسفانه قانون هم فقط طرف اسنپ هست مالیات هم انداختن گردن راننده. و هیچ خدمات درستی ب رانندگان نمیدن. جز خرج ماشین و بدبختی. من قبل از عید یه تصادف در حین کار داشتم اصلا حتی یک تماس هم نگرفتن که حال مسافر و بپرسن انقدبی قانونی هست در کارما و کشور.

  • موسوی پاسخ

    سلام
    چند روز پیش سرویس شهرستان را قبول کردم و منتظر مسافر شدم ولی متاسفانه از مسافر خبری نشد و من منتظر جواب پشتیبانی شدم و خبری نشد و خود بخود سرویس تایید شد در صورتی که بعد از ان سرویس داخل شهری را انجام دادم تا اینکه روز بعد برایم کمسیون چهارصد تومان آمد در صورتی که من آن سرویس را انجام ندادم و پشتیبانی گفتم ولی قبول نکردند این سزاوار نیست میتوانید شما بررسی کنید ولی همکاران شما در پشتیبانی با من همکاری نمیکنند حالا من باید چکار کنم ؟
    لطفاً شما در اینجا بهم بگید که من کارم که اسنپ هست چکار باید بکنم ؟

    • ناشناس

      چرا همون روز یک سرویس دیگه نگرفتی که بشه ثابت کرد اون سفر را نرفتی؟ اگر این کار رو میکردی میتونستی ثابت کنی سفر اول را نرفته ای!! کم خلاقیت و بکار انداختن دوگولی لازمه!! نزار آکبند بمونه اون مغزت رو

  • امید پاسخ

    بهترین راه کار ...ثبت کد ملی برای مسافر هست زمان نصب اپ های مسافر بری ....اون وقت هرموقع خواست باهر شماره وارد این اپ ها شود وقتی بدهی داشته باشه باید پرداخت کنه تا نبرنامه نصب بشه

  • بهزاد مطلب زاده پاسخ

    سلام
    ضمن تشکر از پیگیری مشکلات راننده ها.
    همون شارژ کیف پول بسنده میکنه. نیاز به این همه دردسر و زحمت زیاد نداره. مسافر که قرار باشه پول رو بده همون اول بده تا خیال شرکت محترم ، سفیر گرامی و مسافر عزیز راحت بشه بهتره

  • امیر پاسخ

    سلام همین امروز یک زن شوهر از سه راه فردوسی مشهد به مقصد شهرک امام علی.. رفت برگشت گرفتن پیاده شدن دیگه برنگشتن.. دیگه دستم به کار نیومد اومدم خونه😞😞😞😞 با این بنزین ازاد کولر میزنم براشون😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

  • بهروزمحمدی خاکپور پاسخ

    خیلی خیلی خوبه عآلی

  • حمیدرضارحیمی پاسخ

    اسنپ و ثپسی نباید به مسافرانی که بی جهت لغو سفر
    میکنند، بلافاصله به آنها سرویس دریافت سفر ارائه دهند، چون بارها پیش آمده جندین بار پشت سرهم
    سرهایشان را لغو میکنند و باعث خستگی رانندگان می
    شوند

  • محمدرضامحمدعلیها پاسخ

    از اسنپ متشکرم که پیگیر کرایه های از دست رفته ما رو پیگیری نمیکنه یه جورایی طرف مسافره

  • مهرداد پاسخ

    اصلا اسنپ جی پی اس ش کار نمیکرد که کار کنیم

  • ناشناس پاسخ

    چندين بار کرایه من رو مسافر ها پرداخت نکردن به عناوين مختلف
    وقتی به شرکت اطلاع دادم هیچ تأثیری نداشت

  • اصغر پاسخ

    وقتی خود اسنپ دزدی میکنه وای ب حال مسافر
    ی مسافر زدم ولی ماشین مابین راه خراب شد مسافر کرایه را آنلاین پرداخت کرد و من نقدی ب اون بر گردوندم و مسافر با درخواست اسنپ دیگری ب مقصد خودش رفت و من این را گزارش کردم برای اسنپ و اسنپ تازه تموم کرایه را از حساب من کم کرد من هرچی پیام دادم ب اسنپ پیام داد ک هر وقت مسافر کیف پولشو شارژ کرد کرایه شما هم بهتون بر گشت داده میشه آخه این چ ربطی ب مسافر داره شما کرایه را دزدیدین

  • مهتاب پاسخ

    با سلام
    سرویس اعتباری اسنپ را فعال کنید .
    به محض نشستن مسافر و‌ حرکت ماشین .
    کرایه خود به خود برای راننده فرستاده میشود.

  • Ahmed پاسخ

    سلام لطفاً گزینه برای اتباع درج گردد و هنگام درخواست سفر راننده بداند مسافر اتباع هست یا خیر دوم تعداد مسافر بنده بیشتر مسافران درخواستی از اتباع هستن بعلت شهرکهای صنعتی اطراف وزمان درخواست سفر راننده با یک خانواده چند نفره مواجه می‌شود.ودوم کرایه اتباع از کرایه ایرانی باید بیشتر باشد.وقتی مشخص شود که از اتباع هست یا خیر.اختیار با راننده هست جهت انجام سفر.چون سزاوار نیست این برابری

  • محمدرضا شاهواروقی پاسخ

    همانطور که ما رانندگان مشخصات می‌دهیم مسافر هم می‌دهد پس اسنپ دسترسی دارد
    باید به مسافرانی که تخلف میکنن خدمات ارائه ندهد
    متاسفانه اسنپ یا تبسی اول از همه کمسیون خود را بر میداره
    حالا چه توقعی داریم ما که دنبال حساب ما باشه
    پس من راننده با این استهلاک و ترافیک و خستگی با پرداخت کن یک نفر کل کارگرد اون روزم میپره وفقط خستگی برای من میمونه
    و در مورد حجاب خانمها نظری دارم ما که مسافر سوار میکنیم تا نشینه تو ماشین نمی‌فهمیم حجاب داره یا نه اگر سوار نکنیم مسافر به ما پوئن منفی میده و در جا سیستم اعمال میکنه
    به نظر من زمان پیاده شدن گزینه ای دال بر اینگه حجاب داره یا نه بگذارید

  • علی لنگری پاسخ

    من راننده اسنب هستم مسافر لغو کرده از من کمیسیون کم کرده است ما باید کجا برم بگیم

  • محمد پاسخ

    به نظر من باید با لغو سفر مسافر برخود بشه من کلی خودم بارها شده راه رو رفتم رسیدم به مبدا بعد مسافر لغو کرده چرا باید با راننده این کار رو کرد کلی اعصاب و روان راننده بهم میریزه.
    باید جریمه سنگین گذاشت واسه این کار مسافر

  • حکیم پاسخ

    اصلا به نظرم کاربا اسنپ مزخرفترین کار هست خودم راننده بودم الان یمدتی اسنپ کنارگذاشتم نامردا20درصد کمیسیون میگیرن بدون هیچ زحمتی واستهلاکی وهیچ مزیتی نمیدونم مردم چی فرض کردن

  • علیرضا پاسخ

    درود
    بسیار کار بی دردسر و راه حل ساده ای داره.کرایه چه نقدی چه آنلاین در مبدا قبل ازشروع سفر باید پرداخت شود و بعد آغاز سفر! یعنی ابتدا کلید به مبدا رسیدم وسپس کلید مسافر سوارشد و بعد کرایه پرداخت گردید.مسافری که نخواد کرایه بده با این قوانین دیگه ماشین نمیگیره و اگر هم مسافری کرایه نده فقط یک رفتن تا مبدا از جیب راننده میره نه کل کرایه .ضمنا حتما باید مسافر با کدملی و شماره خودش ثبت بشه تا مانند یکی از سفرهای خود بنده که از مسافر شامی بودم اسنپ نگه اسمش جیلی پیلی ثبت شده و آدرسش شکلات خوری مادربزرگ!!! حالا اگر طرف سرم و بریده بود باید میرفتن دنبال جیلی ویلی توی شکلات خوری مادربزرگ!!!😥🤔

  • رضایی پاسخ

    بادرود و عرض ارادت،بنده راننده اسنپ هستم که در شهر مشهد مشغول بکار میباشم، البته چند وقته که بخاطره خراب شدن ماشینم نتونستم کار کنم، راستشو بخواین هزینه تعمیر ماشینم رو ندارم و حدود یکماهه که ماشینم توی حیاطه خونه همینجوری خراب افتاده و تا حالا نتونستم درستش کنم، بگذریم خدا بزرگه فقط میخواستم اینو بگم که اگه شرکت اسنپ بتونه طرحی درست کنه تا مسافرانی که کرایه رو پرداخت نمیکنن با مشکل مواجه بشن خیلی خوب میشه خدائیش درست نیستش وقتی به مقصدشون میرسن میگن کرایه ندارن یا یک بهانه میارن و میگن بعداً براتون واریز میکنیم که بیشترشون هم واریز نمیکنن

  • رضا عدالت پور پاسخ

    با درود،
    چونکه مسافر از سوی شرکت جهت سفر اعلام میگردد مسئولیت کرایه با شرکت می باشد در صورت خودداری مسافر از پرداخت کرایه شرکت باید پرداخت کند
    تمام

  • حسین. پاسخ

    یه وقتایی اسنپ کار میکنم.دیروز یه مسافر بردم 22.5درصد کمیسیون کم کردن.تازه فهمیدم دارم حمالی میکنم برای اسنپ.اپارتید که میگن یعنی این چون مجبوری هر کار خواستن باهات انجام بدن.خدا لعنت کنه مسعولین شو

  • مسعود پاسخ

    باسلام وخسته نباشید
    اتفاقا ایده خوبی هست چون بعضی ازمسافران
    مبلغ کرایه را کم میدهند وهرچی به پشتیبانی پیام میفرستیم جواب نمیدهند تاریخ ازش بگذره
    اسنپ اول کارخودشو اصلاح کند وپیگیرحق راننده باشه بعد هرمنع قانونی رو اجرا کنه بنفع راننده ومسافرباشه خوبه لطفا قبل ازسرویس تعداد مسافر را بپرسید چون ۱۰یا۱۲دقیقه میریم تو خاکی وباغ وکوچه های تنگ که باید چهارصدمتر دنده عقب ازبین ماشینهای که پارک کردن حرکت کنیم ووقتی به مقصد میرسیم لغو میکنندیا شش هفت نفر میخوان سوارشوندیا کلی باردارندانگاروانت گرفتند باید حداقل نصف کرایه ازمسافرگرفته شود ودرضمن پشتیبانی درلحظه جواب راننده رابدهد نه اینکه پیام بدهیم

  • سرباز ایران پاسخ

    اسنپ هم راه دزدی از راننده بیچاره رو یاد گرفته
    من یه سفر داشتم ۹۶تومم ۱۶هزار و خورده ای تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده وعوارض شهرداری و کمسیون از من کم کرده.

  • ناشناس پاسخ

    شما آژانس هارو فعال کنید نگرانی همه رفع میشه من بارها با راننده تاکسی اینترنتی مشکل داشته ام پول روگرفته وگفته نگرفتم و ماشینهای کثیف و خیلی کهنه سوار شدم نه کسی هست اعتراض قبول کنه نه رسیدگی انجام شه درضمن هیچ راننده ای حق نه داره وقتی میزان دریافتی اعلام میشه بارد درخواست قیمت رو بالا ببره هیچ قانونی برای تاکسی اینترنتی حاکم نیست لطفاً یک طرفه قضاوت نکنید انحصاری کردین با رفتارتون به مردم توهین میکنید

  • مریم پاسخ

    در ادامه مطلب باید بگویم شما خود نقض قانون می‌کنید ازیه طرف شما ره ملی یه رمز شخصی معرفی میشه ‌ واز طرفی باید به هر دلیلی به همه باید انتشار دهیم فکر کنم اینجور که پیش میره باید به بقال سر کوچه هم شماره ملی تقدیم کنیم تا بتونیم یه آدامس بخریم

  • محمد پاسخ

    اگر این قانون اجراع شود عالی هست بعضی از مسافران کرایه پرداخت نمیکند وبه دور غ میکن پرداخت شده باید تمام پرداختیها انلاین شود تادیگر سوء استفاده نکنن

  • قاسم شاملو پاسخ

    بخدا عده‌ای ترفند هایی استفاده می کنند که باورش سخته مسافر داشتم کرایه رو واریز کرده قبل از اینکه پایان سفر اعمال بشه گزینه نقدی رو زده و کرایه به کارتش برگشت شده‌ همه سنین خانم یا آقا اما خانم‌ها بیشتر ند و موارد دیگر

  • HAMID پاسخ

    ای بابا ایستگاه خودتونو گرفتین؟ فکر کردین خود این تاکسی اینترنتی ها نمیدونن این چیزا رو، میگن راننده زیاده ۷میلیون راننده داریم، این قبول نکنه اون یکی قبول میکنه، مسافره که پول میده، اون مهمه، راننده اصلا براشون مهم نیست

  • عبالرحیم پاسخ

    تمام پیشنهادها عالی و موثر است اگر اعمال شوند.در ماه گذشته(خرداد ماه)بیش از ۱۲ مسافر کرایه پرداخت نکردند. چند مورد به پشتیبای اسنپ گزارش بدین؟؟؟ یا به مبداء مسافر برای مسافر رسیده ایم ولی مسافر لغو سفر میزند. اگر این موارد پیشنهادی اعمال شود عالی میشود.

  • وحید پاسخ

    سلام در این روزها ی سخت که رانندگان مثل همیشه خدمت میکنن به مردم، اسنپ سو استفاده میکنه از اختلال های بانکی یا پول رانندگان رو نمیریزه یا بالا میکشه دست راننده بدبخت هم بجایی بند نیس الان دوشبه که برامن پیش اومده

  • دولتی پاسخ

    سلام
    روز ۲ تیر از شهریار به ۱۷ شهریور ، خ طالب رضا به مقصد رسوندم ۲ نفر خانم بودند پیاده شدن فرار کردن کرایه ۴۴۵هزار تومن بود ندادن که هیچی کمسیون اسنپ هم از من کم شد سفر دوم همان روز از تهران به پرند هم کرایه ندادن و هم اسنپ از من کمسیون کم کرد واقعا متاسفم برای اسنپ همچین مسافرای داره

  • دولتی پاسخ

    موافقم با این طرح هم خیال راننده و هم مسافران راحت میتونن سفر کنند دیگه کسی نمیتونه بهونه بیاره

  • اردشیرافروز پاسخ

    موافقم خودم چندساله راننده هستم هر هفته چندموردکرایه پرداخت نمی‌کنند به بهانه های مخطلف به وقت دیگر موکول میکنند بخاطر همین موضوع بنده بمدت 9 ماه از فعالیت در اسنپ خودداری کردم چون خود اسنپ بخاطر 50 هزار تومن کمسیون برنامه اسنپ مو قطع کرد در صورتی که کرایه ها رو خود مسافران نقدی پرداخت کرده بودن یا اصلا نپرداخته بودن خواستم در اولین فرصت کارتم را شارژ کنم که از طرف اسنپ مسدود شد لطفا رسیدگی شود سریعا مسدود نکنید جناب مدیریت اسنپ تجدیدنظر فراموش نشود

  • آرش پاسخ

    تا حالا سه بار مسافر کرایه رو پرداخت نکرد که دوبارشو از اسنپ پیگیری کردم و به حسابم واریز شد اما یه بار دیگرشو چون یه کودک بیمار رو همراه با مادرش رسوندم بیمارستان، دیگه پیگیرش نشدم و گذشت کردم.

  • مهران بارانی پاسخ

    سلام کرایه انلاین حساب شود بهتر هست

  • راننده بامعرفت پاسخ

    در مورد کرایه چیزی به اسنپ اطلاع ندید که امتیاز از راننده کم میکنه ؛کی گرفته کی داده

  • حمید پاسخ

    من باردوم است پیام می دهم تاوان مسافر راننده میدهد اسنپ هیچ مسئولیتی گردن نمی گیرد تازه کرایه نگرفته را کمسیون میگیرد من بار ها این اتفاق برایم افتاده اما برای همیشه تعطیلش کردم خدارا شکر

  • ناشناس پاسخ

    این رو هم بگید که موقع سوار شدن راننده از مسافر میخواد که سفر رو لغو کنه تا حق اسنپ رو پرداخت نکنند با این راننده ها چه باید کرد

  • فیروزه پاسخ

    مسافر نباید راننده به چشم یک نوکر ببیند و توهین و بدون سلام و خداحافظی موقع سوار شدن یا موقع پیاده شدن درب را محکم ببندد
    و یا راننده ماشين اجبار کنند بسته ببرد کار خدمات بدون مسافر بخواهند
    مسافر باید تعداد همراه خود را بگوید و یا قید کنند تا ماشين مناسب باشد
    این نظر هم برای اسنپ و یا تپسی بفرستید لطفا

  • اکبر صیام پور پاسخ

    اسنپ فقط منافع خودش مطابق ۱۵ سال رانندگی تاکسی مسافر بدون کرایه وظلم بالاتر کمسیون به اسنپ داده ام متاسفانه بارها اتباع بیگانه رابه خاطر نداشتن مدرک لغو نمودیم که امتیاز منفی گرفتیم درکمال تعجب همکاران دیگر همان سفر را گرفتند اسنپ مظهر هرج ومرج

  • احمد پاسخ

    تو نظرها دیدم یکی نوشته قیمتها یه برابر شده شاید 12روز جنگ اونهم فقط تهران اینطور بوده که آنهم ادعای شما است ونسبت زقیمت پارسال مقایسه میکنید و اگر ازتاکسیرانی شهرتون بپرسید میدانید قیمت قانونی کدامه وشما چه مبلغی پردلچاخت میکند اما در شهرستانها قیمت به یک سوم قیمتهای قبل از جنگ برگشته بود و هنوز هم بحزیکساعت در روز همین وضع است کم و بیش

  • حسن محمدزاده پاسخ

    آقا این 20درصدم خدایی زیاده یکم کم کنین. حداکثر10 درصدباشه. آخه چ خبره. واله چندساعت کارمبکنی میای میبینی جمعش 200 تومن نمیشه. اونم یه مرغ نمیدن. بابا کم کنین یا رانندگان اسنپ اعتصاب کنن همشون یا اینکه نصف 20 درصد ا راننده ونصفش ا مسافر رفته شه. دوستان بکلاراعتقاب کنیم بدنیست. تواین شرایط بداقتصادی بخدا خیلی سخته نون دراوردن